2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آزار کودکان توسط شیطان دوچرخه ‌سوار

آزار کودکان توسط شیطان دوچرخه ‌سوار

فکرش را نمی‌کردم که شاکی‌هایم شکایت کنند. با خودم گفتم بچه‌ها از این ماجرا حرفی نمی‌زنند و به همین دلیل این راز برای همیشه پیش من و آنها می‌ماند.

دوات آنلاین -مرد دوچرخه‌سوار با کلاهی روی سر و دستمالی دور گردن و صورت، مشخصات مرد جوانی است که به اتهام آزار و اذیت دو پسر نوجوان بازداشت شده‌ است؛ متهمی که تصورش را نمی‌کرد به این زودی بازداشت و به خاطر جرم سیاهش مورد تحقیق قرار بگیرد. گفت و گوی تپش جام جم با او را بخوانید:

 

*به چه جرمی بازداشت شدی؟

آزار و اذیت دو پسربچه. البته تصورش را نمی‌کردم به این زودی لو بروم.

 

* چطور این کار را انجام می‌دادی؟

سوار بر دوچرخه در حالی که کلاهی به سر داشتم و با دستمال صورت و گردنم را پوشانده‌ بودم در خیابان پرسه می‌زدم. با دیدن پسر بچه‌ای تنها به سمتش می‌رفتم و خیلی حق به جناب و با خشونت دو پس‌گردنی به سوژه می‌زدم و با تهدید او را سوار دوچرخه‌ام می‌کردم. من طوری رفتار می‌کردم که شاهدان و عابران تصور کنند سوژه پسرم است و نافرمانی کرده و او را ادب می‌کنم. بعد هم به محل خلوتی می‌بردم.

 

*در کدام قسمت تهران نقشه‌هایت را اجرا می‌کردی؟

مورد اول را در تهرانپارس شناسایی کردم اما او را به اطراف خیابان تکاوران و سراج آوردم و مورد آزار قراردادم. دومی را در همان محدوده سراج و فرجام شناسایی و همان‌جا هم نقشه‌ام را اجرا کردم.

 

*سوژه‌هایت چند ساله بودند؟

اولی پسری ۹ ساله و دومی ۱۳ ساله بود. برای خرید از خانه خارج شده‌بودند که من آنها را قربانی نقشه‌ام کردم.

 

نحوه دستگیری آزارگر کودکان

*چطور بازداشت شدی؟

فکرش را نمی‌کردم که شاکی‌هایم شکایت کنند. با خودم گفتم بچه‌ها از این ماجرا حرفی نمی‌زنند و به همین دلیل این راز برای همیشه پیش من و آنها می‌ماند. اما دومین مورد بعد از فرار از دستم خودش را به مرد مغازه‌داری می‌رساند و بعد هم به خانواده‌اش و پلیس خبر می‌دهند. چند روز بعد از آن ماجرا در حال پرسه‌زنی برای شناسایی سوژه جدیدی بودم که پلیس مرا دستگیر کرد. وقتی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران منتقل شدم کارآگاهان استعلام کردند و مشخص شد یک مورد شکایت دیگر در تهرانپارس دارم. دو شاکی هم مرا شناسایی کردند و کتمان حقیقت بی‌فایده بود.

 

*سابقه داری؟

بله. یک مورد حبس در سال ۹۸ دارم که بعد از مدتی آزاد شدم.

 

*به چه جرمی؟

متهم ۳۰ ساله کمی مکث می‌کند و بعد ادامه می‌دهد همین جرم را در یکی از شهرستان‌ها مرتکب شده‌بودم.

 

*شغلت چیست؟

مسؤول وسایل بازی در شهربازی هستم.

 

*فکرش را می‌کردی دستگیر شوی؟

با خودم می‌گفتم بچه‌ها به خاطر آبرویشان شکایت نمی‌کنند. البته من آنها را تهدید هم می‌کردم. از طرفی در کمتر از پنج روز بازداشت شدن رکورد خیلی بالایی بود که اصلا تصورش را نمی‌کردم.

 

* می‌دانی چه مجازاتی در انتظارت است؟

نه اما می‌دانم به خاطر این‌که سابقه‌دارم این بار مجازاتم سنگین‌تر خواهدبود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.