2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل یونا تدین بازیگر نقش جواد جوادی در فصل اول سریال بچه مهندس

بیوگرافی کامل یونا تدین بازیگر نقش جواد جوادی در فصل اول سریال بچه مهندس

یونا تدین چگونه در سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بازی کرد؟ با بیوگرافی این بازیگر کم سن و سال آشنا شوید:

دوات آنلاین-یونا تدین که در فصل اول سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بازی کرده اگرچه سن کمی دارد اما در بازیگری کاملا حرفه‌ای و توانا است و خودش هم می‌گوید دوست دارد این کار را ادامه بدهد.

 

یونا تدین متولد ۲۳ اسفند سال ۱۳۸۸ است و پدرش مهندس است و در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارد. یونا خیلی وقت‌ها همراه پدرش به محل کار او می‌رفت. خودش می‌گوید: چون به کارگران حقوق و مرخصی می‌دادم همه من را مهندس یونا صدا می‌زدند. خودم هم دوست دارم من را همین مهندس یونا صدا کنند.

 یونا تدین بازیگر نقش جواد جوادی در فصل اول سریال بچه مهندس

شروع بازیگری یونا تدین

یونا تدین می‌گوید از وقتی یک سال و نیم بیشتر نداشت بازیگر شد البته اولین حضور او جلوی دوربین مربوط به یک تیزر تبلیغاتی بود اما او در سال 93 یعنی وقتی 5 ساله بود در فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه بازی کرد.

 

مهندس یونا تدین در نقش جواد جوادی

مهندس یونا برای این‌که در فصل اول سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بازی کند تست داد. حدود 700 نفر در این تست حضور داشتند و در نهایت او انتخاب شد. خودش می‌گوید: بازی در سریال بچه مهندس خیلی سخت بود. مخصوصا این‌که خانم جاهد مرتب او را به زیرزمین می‌انداخت و جواد همیشه گریه می‌کرد. من بار اولی که به آن زیرزمین رفتم خیلی ترسیدم اما بعد همه جایش را خوب گشتم و ترسم ریخت.

 

بیشتر بخوانید: فصل سوم سریال بچه مهندس درباره چیست؟

 

یونا تدین دوست دارد چه کاره شود؟

یونا تدین علاوه بر بازیگری نواختن پیانو را هم تمرین می‌کند و می‌گوید بازیگر شد و پیانیست بودن را بیشتر از هر کار دیگری دوست دارد. بعد از آن علاقه‌اش به خلبانی است و بعد هم فوتبالیس شدن و کارگردانی.

 

تدین از میان بازیگران ایرانی بیش از همه به شهاب حسینی علاقه دارد و می‌گوید دلش می‌خواهد با او هم بازی شود: وقتی سر صریال بچه مهندس بودیم می‌گفتند تو شهاب حسینی آینده هستی.

 

دومین بازیگر مورد علاقه یونا تدین حامد بهداد است که در فیلم قصر شیرین با او بازی کرد.

 

بازیگر خارجی مورد علاقه یونا هم آل پاچینو است و می‌گوید امیدوار است تا 20 سال آینده وقتی بازیگر بزرگی شد با آل پاچینو بازی کند.

 یونا تدین بازیگر نقش جواد جوادی در فصل اول سریال بچه مهندس

اسباب بازی‌های یونا تدین

یونا می‌گوید به اسباب بازی زیاد علاقه ندارد و می‌خواهد اسباب بازی‌هایش را به یک خیریه اهدا کند اما اگر بخواهد انتخاب کند توپ اسباب بازی مورد علاقه‌اش است.

 

یونا به طور کلی به فوتبال خیلی علاقه دارد و عاشق لیونل مسی است اما از رونالدو بدش می‌آید.

 یونا تدین بازیگر نقش جواد جوادی در فصل اول سریال بچه مهندس

افتخارات یونا تدین

یونا تدین به خاطر بازی در فیلم قصر شیرین نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. خودش می‌گوید: بالاخره یک روزی جایزه سودای سیمرغ را می‌برم.

 

یونا تدین «تندیس ویژه» بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را برای سریال بچه‌مهندس کسب نمود.

 

بیشتر بخوانید: گزارشی از پشت صحنه فصل سوم سریال بچه مهندس

 

بازیگرانی که نقش جواد جوادی را بازی کردند

بعد از یونا تدین نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس به مانی رحمانی رسید و او در فصل دوم این نقش را به خوبی ایفا کرد.

 

جواد جوادی در فصل سوم بچه مهندس روزبه حصاری است. فصل سوم سریال بچه مهندس به احتمال زیاد در ماه مبارک رمضان سال 1399 از شبکه دو پخش خواهد شد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
? 1399/05/17
سلام یونا جون واقعا با استعدادی امیدوارم یکی از فیلم هایی که بازی میکنم با تو باشه
مهتاب 1399/03/17
یونا جان عالی بودی امید وارم که یه روز با آل پاچینو بازی کنی
کریمی 1399/03/17
یونا جانم خیلی خوب بازی کردی من به تو افتخار میکنم
محمدرضا 1399/02/10
سلام یوناتدین واقعا بازیت در سریال بچه مهندس عالی بود چقدر قشنگ بازی کردی آفرن و هزار آفرین به پسر دوست داشتنی موفق باشی دوست خوب

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.