2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعترافات پسری که پدرش را با 60 ضربه چاقو کشت

اعترافات پسری که پدرش را با 60 ضربه چاقو کشت

متهم:با پدرم در خانه تنها بودم. مقدار زیادی مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. نمی دانم چه شد که باز با پدرم به خاطر پول بحثم شد و با چاقو به او حمله کردم.

دوات آنلاین-پسر جوان که پدرش را با 60 ضربه چاقو از پا درآورده بود، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

 

به گزارش  جام جم تیرماه امسال پسر جوان با ماموران کلانتری باغ فیض تماس گرفت و از قتل پدرش خبر داد.

 

زمانی که ماموران پلیس به محل جنایت رسیدند، جسد مرد میانسال را که به طرز فجیعی با ضربات چاقو از پای درآمده بود، وسط پذیرایی خانه دیدند.

 

پسر مقتول در اولین اظهارات خود در مورد به قتل رسیدن پدرش گفت: در اتاقم مشغول گوش دادن به موسیقی بودم و هندزفری در گوشم بود. برای همین متوجه سر و صدای اطرافم نمی شدم. یکدفعه از اتاق بیرون آمدم و پدرم را در این وضعیت دیدم۔

 

از آنجا که قفل در خانه سالم بود و آثار به هم ریختگی یا سرقت در خانه مشاهده نمی شد ماموران احتمال دادند سینا، پسر مقتول یک داستان تخیلی برای آنها تعریف کرده است. به همین دلیل از او بازجویی کردند.

 

پسر جوان سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت: پدرم صاحب یک مغازه عینک سازی بود و وضع مالی خوبی داشت. من چهار خواهر و برادر دارم که همگی آنها موفق هستند و تنها فرزند خانواده که بیکار است، من هستم. به همین خاطر پدرم همیشه به من سرکوفت می زد و هر وقت از او تقاضای پول می‌کردم من را تحقیر می کرد.

 

متهم در مورد روز حادثه گفت: آن روز با پدرم در خانه تنها بودم. مقدار زیادی مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. نمی دانم چه شد که باز با پدرم به خاطر پول بحثم شد و با چاقو به او حمله کردم.

 

پزشكی قانونی تعداد ضربات وارد شده به مقتول را 60 ضربه اعلام کرد. با اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و به زودی متهم در شعبه دهم پای میز محاکمه خواهد ایستاد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.