2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زندگی شخصی پوریا پورسرخ به بهانه بازی در نقش سامان در سریال به رنگ خاک

زندگی شخصی پوریا پورسرخ به بهانه بازی در نقش سامان در سریال به رنگ خاک

پوریا پورسرخ بازیگر نقش سامان در سریال به رنگ خاک به صورت اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد اما نشان داد یک هنرمند واقعی است. با بیوگرافی او آشنا شوید:

دوات آنلاین-پوریا پورسرخ که با بازی در نقش سامان در سریال به رنگ خاک به تلویزیون برگشته از جمله هنرمندان تحصیلکرده‌ای است که البته تحصیلاتش ارتباطی با بازیگری او ندارد.

 

خانواده پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 4 تیر سال 1356 است. او در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی و رفاهی وضع مناسبی داشتند. پوریا فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر بعد از او به جمع پورسرخ‌ها اضافه شدند.

 

مادر پوریا پورسرخ معلم زبان بود و پدرش در شرکت نفت کار می‌کرد. پوریا هم در دوران تحصیل دانش‌آموز و سپس دانشجوی موفقی بود به گونه ای که بعد از گرفتن فوق لیسانس به خارج رفت تا تحصیلاتش را ادامه بدهد. او در رشته فیزیولوژی گیاهی مدرک دکترا دارد.

زندگی شخصی پوریا پورسرخ

شروع بازیگری پوریا پورسرخ

خیلی‌ها پوریا پوسرخ را از سریال وفا به یاد دارند البته او قبل از آن در سریال فرار بزرگ نیز بازی کرده بود. هر دو سریال ساخته محمدحسین لطیفی است. پورسرخ و لطیفی خیلی اتفاقی در یک مهمانی با هم آشنا شدند و همین زمینه ورود پوریا به دنیای بازیگری شد.

 

پورسرخ از جمله بازیگران پر کار است. او تا کنون در 26 فیلم سینمایی بازی کرده و در 21 سریال نیز حضور داشته است.

 

پورسرخ و ازدواج

پوریا پورسرخ درباره ازدواج گفته است: مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم كرد . قطعا به آن فكر مز كنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی كه پیش نیاید، لزومی نمی بینم كه راجع‌ به آن صحبت كنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد كنم.

 

او همچنین گفته است خبر ازدواجش را مخفی نخواهد کرد.

 

پورسرخ در نهایت در سال 98 اعلام کرد ازدواج کرده است.

 

علاقه به ورزش

پوریا پورسرخ بدنی بسیار ورزیده دارد و به‌راحتی می‌توان تشخیص داد اهل ورزش است. خودش در این باره گفته: از بچگی ورزش را دوست داشتم و بیشتر فوتبال را دنبال می کردم بعد ها در رشته رزمی کیوکوشین وارد شدم و تا کمربند مشکی پیش رفتم، در سال های اخیر هم بدنسازی مد شد و این رشته را هم دنبال کردم.

 

بازیگر نقش سامان در سریال به رنگ خاک از دوستان صمیمی علی کریمی است اما طرفدار تیم استقلال است، آن هم طرفدار دو آتشه.  او در میان تیم‌های خارجی از رئال مادرید هواداری می‌کند و حتی پیراهن تیم رئال مادرید با امضای بازیکنانش را نیز دارد.

 

اینستاگرام پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در اینستاگرام بسیار فعال است و 2.5 میلیون فالوور دارد. چند نمونه از عکس‌های و دلنوشته‌های او در زیر آمده است.

اینستاگرام پوریا پورسرخ

پورسرخ برای عکس بالا نوشت:یكى اون بالا منو دوست داره ... حواسش به منه و میدونه من هم مثل هر آدمى ...گاهى ... با وجود همه اطرافیام ، حس میكنم تنهام... دلم میگیره...میترسم و احساس ضعف میكنم... بدجور حس حضورش میچسبه تو این لحظات...یكى اون بالا منو دوست داره و حواسش به من هست.

اینستاگرام پوریا پورسرخ

نقاشی بالا هم مربوط به تکه‌ای از کتاب شازده کوچولو نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری است.

اینستاگرام پوریا پورسرخ

او برای تصویر بالا نوشت: اغلب شكستهاى زندگى براى افرادى رخ داده كه موقع تسلیم شدن نمیدانستند چقدر به موفقیت نزدیك شده اند...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.