2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
2 کشته به‌خاطر عشق آتشین به زن صیغه‌ای

2 کشته به‌خاطر عشق آتشین به زن صیغه‌ای

مرد عاشق همسر صیغه ای خود و مردی دیگر را به آتش کشید و کشت. او اکنون فراری است و به صورت غیابی محاکمه خواهد شد.

دوات آنلاین-پرونده مرد خیاط که در پی عشق به همسر صیغه‌ای خود او و چهار نفر دیگر را به آتش کشید و دو نفر را کشت درحالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که متهم همچنان فراری است.

 

سال 96 به پلیس گزارش داده شد یک کارگاه خیاطی به آتش کشیده شده ‌است. وقتی ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند متوجه شدند عده‌ای در این آتش گرفتار شده‌اند. با مهار آتش ماموران 4 مرد و یک زن زخمی را به بیمارستان منتقل کردند که یک زن و مرد که شدت سوختگی آنها صددرصد بود جان خود را از دست دادند.

 

وقتی صاحب کارگاه مورد بازجویی قرارگرفت گفت عامل این آتش سوزی مرگبار یکی از کارگران او به نام آرش است که حالا فرار کرده ‌است.

در حالیکه سه مصدوم دیگر در بیمارستان بودند پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرد. ماموران متوجه شدند آرش دوماه قبل از حادثه با زن جان‌باخته به نام یکتا به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده بود. آرش در این مدت عاشق یکتا شده بود و تصمیم داشت او را به صورت دائم عقد کند و چون یکتا این پیشنهاد را قبول نکرد درگیری بین آنها بالا گرفت.

 

یکی از دوستان آرش که در جریان زندگی او بود به ماموران گفت: آرش از طریق یکی از دوستان مشترکمان به نام حمید که او هم در آتش سوزی فوت کرد، با یکتا آشنا شد. حمید مرد بسیار خوبی بود و سعی می‌کرد مشکلات مردم را حل کند وقتی آرش از همسر اولش جدا شد چون تنهایی او را اذیت می‌کرد یکتا را به اومعرفی کرد و گفت یکتا دختری بسیار فقیر است و اگر تو از او حمایت کنی می‌تواند یار خوبی برایت باشد. وقتی آرش و یکتا همدیگر را دیدند تصمیم گرفتند مدتی با هم ارتباط داشته باشند. آرش در این مدت عاشق یکتا شد او برای یکتا همه کار می‌کرد و هرکاری یکتا می‌خواست برای او انجام می‌داد. او چند سرویس طلا و مقدار زیادی لباس برای یکتا خرید. هرچقدر که این زن پول می‌خواست به او می‌داد 20 میلیون تومان هم هزینه دندان‌های یکتا کرد.

 

این فرد در ادامه گفت: آرش آنقدر عاشق یکتا شده‌بود که هیچ زنی را بجز او نمی‌دید تا اینکه به او پیشنهاد داد به صورت دائم با هم عقد کنند اما یکتا زیر همه چیز زد. او گفت تو مردی نیستی که من بخواهم و از او خواست که فعلا به صورت موقت با هم زندگی کنند این حرفهای یکتا حال آرش را خیلی خراب کرد او عصبی و پرخاشگر شده بود. روز حادثه از حمید خواست همراه یکتا به محل کارگاه بیاید تا با هم صحبت و تکلیف را روشن کنند. یکتا و آرش در آن دیدار با هم دعوا کردند و آرش یک گالن بنزین را روی خودش و آن دو نفر ریخت و تهدید کرد که آتش می‌زند از آنجایی که بخاری روشن بود یکدفعه آتش همه جا سرایت کرد آرش نزدیک در خروجی بود و توانست فرار کند اما بقیه که در کارگاه بودند سوختند وحمید و یکتا هم که بدنشان را بنزین گرفته بود بیشتر سوختند و جان خود را از دست دادند.

 

این گفته‌ها از سوی مصدومان دیگر هم مورد تایید قرار گرفت. درحالیکه آرش همچنان فراری است و ماموران موفق به بازداشت او نشدند پرونده برای روشن شدن حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.