2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل غزاله اکرمی بازیگر نقش  آوا در سریال هست و نیست

بیوگرافی کامل غزاله اکرمی بازیگر نقش آوا در سریال هست و نیست

غزاله اکرمی با بازی در نقش آوا در سریال هست و نیست به صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد او قبل از آن به عنوان دستیارکارگردان فعالیت می‌کرد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید:

دوات آنلاین-غزاله اکرمی که با بازی در نقش آوا در سریال هست و نیست به شهرت رسید متولد سال 70  است. او از جمله پدیده‌های نوظهور سینمای ایران است که از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده‌ است.

 

غزاله اکرمی در ابتدا در سریال آرام می‌گیرم نقش کوتاهی را بر عهده گرفت و چون به خوبی توانست از عهده آن برآید کارهای بیشتری به او پیشنهاد شد.

غزاله اکرمی بازیگر نقش  آوا در سریال هست و نیست

علاقه غزاله اکرامی به کارگردانی

غزاله اکرمی سالها در پشت صحنه سریال‌ و فیلم‌ها کار کرده‌ است علاقه او بیشتر به کارگردانی بوده و هست و به عنوان دستیار برنامه ریز کار خود را به صورت کاملا حرفه‌ای بلد است و آنقدر این کار را بدون ایراد انجام می‌دهد که کارگردانان علاقه زیادی به کار کردن با او دارند اما نقش کوتاهی که در سریال آرام می‌گیریم ایفا کرد استعداد دیگری را در او به معرض نمایش گذاشت.

 

او در رشته کارگردانی تحصیل کرده‌ است.

 

تفکیک زندگی خصوصی و شغلی

غزاله اکرمی از جمله هنرمندانی است که دوست ندارد شغل و زندگی خانوادگی‌اش به هم گره بخورد و اسیر حاشیه شود به همین خاطر هم تمایل چندانی به رسانه‌ای شدن زندگی خصوصی‌اش ندارد.

غزاله اکرمی بازیگر نقش  آوا در سریال هست و نیست

اطلاعا درباره زندگی شخصی غزاله اکرمی در این حد است کهاو ازدواج نکرده و مجرد است. به پیشنهاد یکی از عوامل گروه سریال آرام می‌گیرم به تست داد و به این سریال پیوست و زندگی حرفه‌ای او دگرگون شد.

 

شروع کار بازیگری غزاله اکرامی

غزاله اکرمی در  سال 1395 سریال آرام می گیریم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با روح الله سهرابی همکاری داشت.

 

غزاله اکرمی توانست با بازی در سریال آرام می گیریم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بر تجارب او افزود.

 

اکرامی در سال 1396 در سریال هست و نیست بازی کرد. او این‌ب ار با حسین سهیلی‌زاده یعنی کارگردان سریال هست و نیست و هنرمندانی چون علی مسلمی، آوا دارویت، نازنین کریمی و نگار عابدی همکاری داشت و از عهده نقش آوا به خوبی برآمد.

 

غزاله اکرمی بازیگر نقش  آوا در سریال هست و نیست

 غزاله اکرمی همچنین در فیلم  رویای سهراب نیز ایفای نقش کرده‌است.

 

سریال‌های غزاله اکرامی

مجموعه تلویزیونی که غزاله اکرمی بازی کرده‌ است به ترتیب  آرام می‌گیرم در سال 95، هست و نیست و محکومین در سال 96، سلام آقای مدیر در سال 98 است.

 

غزاله اکرمی هرچند به حرفه بازیگری روی آورده‌ اما همچنان بسیار علاقه‌مند است خودش کارگردانی را هم تجربه کند.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/16
عاشق بازیتونم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.