2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مولینگ دریا چیست و آیا واقعی است

مولینگ دریا چیست و آیا واقعی است

مولینگ چیست و این گنج ارزشمند در سریال به رنگ خاک در دست کیست؟ آیا این گنج قربانی می‌گیرد؟

دوات آنلاین-مولینگ دریا همان شیء گرانبها و ارزشمندی است که همه کشمکش‌ها و جدال‌ها در سریال به رنگ خاک بر سر آن است اما مولینگ چیست و چه ارزشی دارد؟

 

مولینگ آن طور که در سریال به رنگ خاک توضیح داده شده یک گنج است؛ گنجی که گمان می‌شد به اعماق آب افتاده و پنهان شده اما حالا معلوم شده سرنوشت دیگری داشته است.

 

مولینگ دریا یک شی واقعی نیست. یعنی در دنیای واقعی چنین گنجی با این نام وجود ندارد بلکه فقط اصطلاحی است که در سریال به رنگ خاک به کار می رود و کاملا تخیلی است.

 

همین گنج باعث شد مهرداد با بازی بروز ارجمند و کیوان بر سر آن جدال کنند. این جدال نشان می‌دهد مولینگ از نظر مالی اهمیت زیادی دارد. از طرفی اهالی جزیره هرمز نیز این گنج را خوب می شناسند. زیرا وقتی ناخدا درباره آن توضیح داد همه با آن آشنا بودند.

 

از طرفی مولینگ دریا ارزش تاریخی نیز دارد زیرا به گفته ناخدا این گنج برای هیچ کس نیست بلکه باید به مسئولان تحویل داده تا از آن محافظت شود.

 

این نوع گنج‌های خیالی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها وجود دارد و باعث می‌شود شخصیت‌ها با هم وارد نزاع نشوند و در واقع داستانی جذاب شکل بگیرد.

 

اگر چه مولینگ در دنیای واقعی وجود ندارد اما از این نوع گنج‌ها و در واقع میراث فرهنگی در کشور ما کم نیستند و قاچاقچیان و سودجویان همیشه دنبال این بوده و هستند که آنها را پیدا و غارت کنند.

 

حال باید دید در ادامه سریال به رنگ خاک مولینگ پیدا می‌شود و در نهایت به دست چه کسی می‌رسد. حتی ممکن است این گنج قربانی نیز بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/08/20
بله درسته

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.