2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ابراهیم چلیکول بازیگر  ترکیه ای سریال مست عشق

بیوگرافی کامل ابراهیم چلیکول بازیگر ترکیه ای سریال مست عشق

ابراهیم چلیکول بازیگر ترکیه ای معروف به ایبو در سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است. بیوگرافی او را بخوانید:

دوات آنلاین-ابراهیم چیلکول سوپراستار ترکیه ای که در سریال مست عشق بازی کرده در سال 1982 به دنیا آمده است. او به ایبو مشهور است.

 

ابراهیم چیلکول از مادری اهل یونان و پدری عرب تبار به دنیا آمده است. اجداد پدری او عرب هستند اما پدرش در ترکیه به دنیا آمده و بزرگ شده است. ابراهیم فقط یک خواهر دارد. او در شهر ازمیر به دنیا آمده و از همان کودکی دوست داشت که یک مدل موفق شود.

 

ابراهیم زمانی که نوجوان بود و تازه وارد 18 سالگی شده بود پدرش را از دست داد و این بزرگترین ضربه ای بودکه در زندگی اش تحمل کرده است. او می گوید: بعد از مرگ پدرم دیگر هیچ چیز مثل سابق نشد. زمانی که پدرم زنده بود ما خانواده ای با سطح اقتصادی متوسط داشتیم اما حالمان خوب بود. بعد از مرگ پدرم دیگر حالمان خوب نشد. خواهرم خیلی کوچک بود زمانی که پدرم فوت کرد و مادرم زنی بسیار جوان بود.

بیوگرافی کامل ابراهیم چلیکول بازیگر  ترکیه ای سریال مست عشق

ابراهیم از نوجوانی بسکتبال را به صورت حرفه ای دنبال کرد و در یکی از شو های پوشاک به عنوان مدل حضور داشت که با عثمان سیناو کارگردان ترکیه ای آشنا شد و سیناو به او پشنهاد بازی در یک سریال را داد. این پشینهاد اولین کار حرفه ای ایبو را رقم زد. پس از ان ابراهیم چلیکول  به صورت جدی و حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و در چندین سریال ترکیه ای نقش آفرینی کرد.

 

زندگی حرفه ای ابراهیم چلیکول موفق است اما او در زندگی شخصی چندینبار شکست خورده است و با چند هنرپیشه ترکیه ای نامزد کرد و از آنها جدا شد تا اینکه دو سال قبل با یک معمار ترکیه ای ازدواج کرد.

 

بیوگرافی کامل ابراهیم چلیکول بازیگر  ترکیه ای سریال مست عشق

 

ابراهیم چلیکول که یک بسکتبالیست حرفه ای هم هست فعالیت خود در زمینه بازیگری را از سال 2008 شروع کرد.

 

ایبو در سریال مست عشق در کنار شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور نقش افرینی کرده است او اولین هنرپیشه ترکیه ای بود که برای سریال مست عشق نقش آفرینی کرد.

 

دوران کودکی سختی که ابراهیم چلیکول گذارنده است باعث شده تا او بسیار حواسش به مادر و خواهرش باشد او می گوید بزرگترین چیزی که هنرپیشگی به او داد پول خرید یک خانه برای مادر و خواهرش بوده است. رابطه او با خانواده اش بسیار گرم است و همیشه مورد حمایت انها بوده است.

بیوگرافی کامل ابراهیم چلیکول بازیگر  ترکیه ای سریال مست عشق

این هنرپیشه از معدود هنرپیشه های ترکیه است که در نقش های مختلف در سریالها ظاهر شده و موفق بوده است او هم توانسته نقش یک چاقوکش را بازی کند و هم جوان عاشق و ثروتمندی که برای رسیدنش به عشقش هرکاری را می کند.

 

ابراهیم چلیکول در سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد. ابراهیم چلیکول درباره بازی در سریال مست عشق می گوید: یکی از بهترین تجربیات زندگی من است هنرپیشه های ایرانی که در این سریال بازی می کنند بسیار حرفه ای هستند مخصوصا شهاب(حسینی) او برنده اسکار است و افتخار بزرگی است که من در کنار او بازی می کنم. تیم ایرانی و حسن فتحی خیلی حرفه ای هستند ماتوانسته ایم با هم رابطه خوبی برقرار کنیم. 

 

او 187 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد. بسیار ورزش می کند و برای حفظ اندامش زیر نظر دکتر تغذیه و یک متخصص ورزش می کند و غذا می خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.