2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پیشنهادهایی برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

پیشنهادهایی برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

اگر می‌خواهید تیپ پاییزی مناسب و شیکی داشته باشید باید لباس، کیف و کفش‌ تان هم تحت‌‌تاثیر رنگ‌های فصلی قرار بگیرند.

دوات آنلاین-برای داشتن تیپ پاییزی زنانه شیک بد نیست  با کمی سلیقه و البته بدون صرف هزینه ‌تاثیر رنگ‌های فصلی قرار بگیرند. زرد، خردلی، نارنجی، طیف‌های مختلف رنگ قرمز و سبز، آبی ‌نفتی و خاکستری، رنگ‌های الهام‌ گرفته از پادشاه فصل‌ها، پاییز است که به ‌جرئت می‌توان گفت اغلب این رنگ‌ها را در کمد لباس‌تان خواهید یافت.

 

قرار نیست هماهنگ‌ کردن رنگ‌ها و پوشش پاییزی مسئله‌ساز شود، فقط کافی‌است با کمی خلاقیت و انتخاب هوشمندانه لایه‌های لباسی، کفش و کیف با در نظر گرفتن راحتی، درست در کنار هم قرار بگیرند تا برای حضور در یک مهمانی زنانه، بهترین پوشش را انتخاب کرده باشید.

پیشنهادهایی برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

تیپ پاییزی عالی مثل یشمی و پسته‌ای

انتخاب رنگ‌های نزدیک به سبز مثل یشمی، پسته‌ای و زیتونی برای لباس‌هایی که در این فصل می‌پوشید، عالی به ‌نظر می‌رسد. این رنگ‌ها می‌تواند رنگ پوشش غالب مانتو، پالتو یا کت شما باشد و با شال‌ گردن یا کیف زرد، آبی، مشکی و سفید تناسب خوبی دارد. برای افرادی که علاقه‌ای به رنگ‌های تند ندارند، این رنگ گزینه مناسبی است و به دلیل خنثی بودن، به سادگی با بیشتر رنگ‌ها جور در‌ می‌آید.

 

 نارنجی و زرد بارزترین رنگ‌های پاییز

ترکیب نارنجی با کیف و کفش قهوه‌ای سوخته بسیار شیک است. پوشش زرد را باید با رنگ‌های سرمه‌ای، بنفش، خاکستری و مشکی هماهنگ کنید. مراقب باشید برخی رنگ‌های تند در ظاهر شما غالب نشود و از نظر بصری نامطلوب به نظر نرسد.

 

رنگ‌ قرمز تیره گرم‌ترین رنگ‌ پاییزی

این رنگ را به ‌راحتی می‌توان با رنگ مشکی هماهنگ کرد. مثلا می‌توانید کیف و چکمه آلبالویی را با پالتوی چرم یا فوتر و بارانی مشکی هماهنگ کنید. دقت کنید سر تا پا پوشیدن به این رنگ آن هم برای تیپ‌های راحت و روزمره بانوان چندان مطلوب نیست. بهتر است از سایه‌های تیره و روشن این رنگ در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

شیک‌ترین تیپ‌های پاییزی زنانه

تیپ پاییزی زنانه و مردانه ؛آموزش نحوه ست کردن رنگ‌ها

جدیدترین و شیک‌ترین ست‌ها برای تیپ پاییزی دخترانه

 

تضاد در پاییز با سرزندگی طرح‌های گل‌گلی

شال گردن، روسری یا کیف دستی با گل‌های گرمسیری روشن و شاد با مانتو یا پالتوی ساده که بیشتر یادآور فصل‌های گرم‌تر سال هستند،

 

در یک روز بارانی و سرد باعث ایجاد حس شادی در وجودتان می‌شود. در ضمن مانتوهای پرطرفدار چهارخانه با طیفی از رنگ‌های گرم به همراه شلوارکتان یا جین، ایده‌ای مناسب برای پوشش پاییزی است. لباس‌های شطرنجی یا چهارخانه معمولا غیر‌رسمی هستند و راه آسان رسمی‌تر کردن این تیپ، پوشیدن چهارخانه‌ها با شلوار کتان سیاه است.

 

طوسی، هم‌نشینی عالی با همه رنگ‌ها

ست طوسی با رنگ‌های دیگر هماهنگی خوبی دارد. یکی از ترکیب رنگ‌های زیبا و رسمی برای پاییز، ترکیب رنگ‌های زرشکی و طوسی است. پوشیدن پالتو یا مانتو ی پشمی پاییزه طوسی به ‌عنوان لباس رویه به ‌همراه شال‌ گردن و روسری با رنگ‌های گرم مثل آجری، قرمز و زرد پاییزی ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.