2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل زن میانسال در رابطه ممنوعه

قتل زن میانسال در رابطه ممنوعه

رابطه ممنوعه زنی میانسال با مردی افغانستانی و درگیری آنها برسر پول منجر به قتل زن شد و مرد بعد از این قتل جسد را در باغچه یک برج دفن کرد.

دوات آنلاین-پرونده قتل زن میانسالی که در یک رابطه ممنوعه با مردی توسط او به قتل رسید به زودی در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

راز مفقود شدن زن میانسال

به گزارش دوات آنلاین یک سال و نیم قبل خانواده زن میانسالی به ماموران خبر دادند کاین زن به نام ترانه گم شده است. آنها گفتند ترانه برای پیاده‌روی از خانه خارج شده و دیگر برنگشته‌ است.

 

بررسی های چند روزه ماموران برای پیدا کردن زن 50 ساله به جایی نرسید تا اینکه دختر ترانه به ماموران گفت رازی درباره مادرش می داند که شاید برای پی بردن به سرنوشت او موثر باشد.

 

او گفت: مادرم مدتی بود که با فردی رابطه داشت من نمی دانم این فرد کیست اما از رفتارش متوجه این موضوع شدم و برای اینکه پدر و برادرم نفهمند موضوع را به خاله ام گفتم تا او با مادرم صحبت کند و از او بخواهد به رفتارهای غیراخلاقی اش پایان دهد.

 

این دختر گفت: من فکر می کنم گم شدن مادرم به این موضوع مرتبط باشد. هرچند مادرم به من گفت که برای پیاده روی بیرون می رود اما من متوجه شدم که جواهرات گرانقیمتش که بسیار ارزشمند بودند را هم آویزان کرد و رفت قطعا کسی برای پیاده روی چنین کاری نمی کند.

 

بعد از مشخص شدن این موضوع ماموران تلفن همراه ترانه را مورد بررسی قرار دادند آنها متوجه شدند شماره چند فرد غریبه که خانواده ترانه آنها را نمی شناسند در تلفن این زن موجود است. آنها به یک شماره تماس که بسیار تکرار شده بود مشکوک شدند و فهمیدند این فرد جوانی 30 ساله و افغانستانی است. این جوان به نام کریم بازداشت شد.

 

اعتراف پسر علیه پدر

کریم منکر هرگونه اطلاعی از ترانه شد اما نتوانست به این سوال که چرا از تلفن او با این زن تماس گرفته شده پاسخی بدهد تا اینکه لب به اعتراف گشود و گفت: من و پدرم با هم به ایران آمدیم پدرم مادرم را به ایران نیاورد و مادرم در افغانستان بیمار شد. پدرم در این مدت کارهای غیراخلاقی زیادی می کرد.

 

این جوان افزود: ما سرایدار یک برج بودیم وقتی مادرم بیمار شد من به افغانستان برگشتم می خواستم در آنجا زندگی کنم بعد از مدتی مادرم فوت کرد من با اینکه از پدرم عصبانی بودم اما مجبور شدم دوباره به ایران بیایم چون کاری در افغانستان نبود. وقتی آمدم متوجه شدم پدرم به کارهای قبلی اش ادامه می دهد در این سالها ما یک تلفن همراه داشتیم که به نام من بود اما پدرم استفاده می کرد حالا هم تلفنی که شما پیگیرش هستید و با ترانه تماس گرفته در اختیار پدرم است.

 

اعتراف به قتل

به این ترتیب شیرمحمد پدر کریم بازداشت شد این مرد به قتل ترانه اعتراف کرد و گفت: وقتی من با این زن آشنا شدم او به من نگفته بود که شوهرش دارد هربار با هم رابطه داشتیم من به او پول هم می دادم تا با کسی دیگر رابطه برقرار نکند و محتاج هم نباشد تا اینکه یک روز متوجه شدم او شوهر دارد ارتباطم را با او قطع کرد اما گاهی به خانه‌ام می آمد. تا اینکه روز حادثه به خانه من آمد نصیحتش کردم و گفتم هرکاری تا به حال کردی را کنار بگذار و بیا زندگی سالمی را شروع کن.

رابطه ممنوعه زن میانسال با مردی  منجر به قتل شد

متهم ادامه داد: ترانه حرفم را قبول نکرد. می گفت این موضوع به تو مربوط نیست از من پول خواست و من پول ندادم و همین باعث شد تا داد و فریاد کند من در آن برج سرایدار بودم و نمی‌خواستم صدای داد و فریاد بیرون برود.  از اینکه می خواهد آبروی من را ببردعصبانی شدم. مشتی به سرش زدم که باعث مرگش شد و بعد هم جسدش را در باغچه خانه دفن کردم.

 

با اعتراف متهم باغچه برج از سوی پلیس مورد تفتیش قرار گرفت و جسد ترانه کشف شد.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و صدور کیفرخواست علیه متهم و شکایت اولیای دم درخواست قصاص از سوی آنها پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می رود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.