2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شیک‌ترین تیپ زمستانی زنانه با پالتو و کاپشن

شیک‌ترین تیپ زمستانی زنانه با پالتو و کاپشن

خرید پالتو و لباس زمستانی زنانه و دخترانه اصولی دارد که اگر رعایت شود افراد چاق و لاغر دیگر لازم نیست نگران ترکیب اندام خود باشند.

دوات آنلاینانتخاب پالتو و لباس زمستانی مناسب که بتواند برای خانم‌های جوان مناسب باشد و مد روز هم باشد کار سختی نیست البته اگر اصول انتخاب مناسب پالتو و لباس زمستانی  را بدانید.

 

سایز و رنگ و جنس مهمترین نقش را در انتخاب یک پالتو و لباس زمستانی مناسب دارد. البته به طور کلی انتخاب لباس زمستانی برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند یا خیلی لاغر هستند اصول خاص خود را دارد که باید رعایت شود.

نحوه خرید پالتو و لباس زمستانی زنانه برای افراد چاق و لاغر

لباس های زمستانی مناسب برای خانم های چاق

 ابتدا ویژگی‌های اندامی خود را بدانید. هرچند خانم‌های لاغر راحتتر لباس انتخاب می کنند اما انتخاب یک لباس مناسب چه برای فرد چاق و چه برای فرد لاغر بستگی به این دارد که شما ویژگیهای اندامی خود را بدانید و بر اساس آن لباسی را انتخاب کنید که زیباتر شوید.

 

شال گردن اکسسوری مناسب برای خانم های شیک پوش

اگر می خواهید خانم شیک پوشی باشید حتما از شالگردن استفاده کنید. شال گردن یکی از  عضوهای پوشیدنی و البته جدانشدنی از فصل زمستان است. اما خانم هایی با اندام درشت، می بایست در استفاده از آن، کمی دقت کنند. خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند، نباید شال را دور گردن خود بپیچانند، بلکه می بایست دو طرف شال را از دو سوی شانه خود آویزان کنند. با این کار کشیده تر معلوم می شوید و خوش پوش تر!

 

خانم های چاق هم می توانند رنگ روشن بپوشند

اینکه گفته می شود برای اینکه لاغرتر به نظر برسید باید لباس تیره بپوشید یک اصل است اما به این معنا نیست که از رنگ رنگ‌های روشن استفاده نکنید.

 

اگر می خواهید لباستان شما را لاغرتر از آن چه که هستید، نشان دهد، می بایست به جای انتخاب لباس هایی با رنگ های روشن، به سراغ سایه ها و رنگ های تیره بروید. پس از رنگ هایی مانند صورتی، آبی روشن، سفید و از این دست موارد اجتناب کنید و به جای آن ها، لباس هایی به رنگ مشکی، بنفش تیره، زرشکی، سبز تیره و … انتخاب کنید. رنگ های روشن را برای اکسسوری استفاده کنید. مثلا دستمال گردن رنگ روشن یا دستبندهای رنگ روشن انتخاب مناسبی است. باور کنید این رنگ ها معجزه می کنند!

نحوه خرید پالتو و لباس زمستانی زنانه برای افراد چاق و لاغر

ساده پوش باشید

 پارچه های نقش دارد و گل دار زیبا هستند اما بهتر است استفاده از این پارچه ها را برای خانم هایی با اندام لاغر بگذارید .لباس های زمستانی مناسب برای خانم های چاق آن دسته از لباس هایی هستند که پارچه های ساده ای دارند. دقت داشته باشید که هرچه پارچه ای که انتخاب می کنید، ساده تر باشد، شما لاغرتر به نظر می رسید.

 

همچنین بهتر است از انتخاب لباس های چین دار و پر از طراحی حذر کنید، چرا که هر لایه ی اضافه روی لباس زمستانی، بدن افراد را حجیم تر از آن چه که هست، نمایان می کند. پس لباس هایی با طرح چهارخانه، طرح های دوار، گلدار و همچنین راه راه افقی را تا کاهش وزن، فراموش کنید.

 

سراغ پالتو و کاپشن های یقه هفت بروید

اگر می خواهید در لباس های زمستانی، لاغر تر به نظر برسید، می بایست لباس هایی را انتخاب کنید که یقه ی هفت شکلی دارند.

 

این لباس ها در مقایسه با لباس های زمستانی یقه گرد، اندام شما را کشیده تر نشان می دهند و در نتیجه لاغرتر به نظر می رسید. همچنین بهتر است که شال و روسری خود را به گونه ای انتخاب کنید که تمام حجم یقه و گردن را نپوشاند.

 

پالتوهایی را انتخاب کنید که به شکل ساعت شنی هستند و کمربند دارند. با بستن کمربند، کمر خود را باریک تر نشان می دهید و این سبب لاغر جلوه دادن شما می شود

 

نحوه خرید پالتو و لباس زمستانی زنانه برای افراد چاق و لاغر

پانچو یک لباس خاص و ویژه برای افرادی با اندام چاق

پانچو از جمله لباس های زمستانی است که می تواند برای خانم هایی با اضافه وزن گزینه ای مناسب باشد. این لباس به راحتی می تواند ایرادات اندام را  بپوشانند و سبب لاغر نشان داده شدن شما شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.