2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل بهروز شعیبی ،بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی در  سریال گیله وا

بیوگرافی کامل بهروز شعیبی ،بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی در سریال گیله وا

بهروز شعیبی اگرچه در نقش میرازکوچک خان در سریال گیله وا به خوبی بازی کرده اما کارهایش در مقام کارگردان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

دوات آنلاین-بهروز شعیبی ،بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی در  سریال گیله وا کار خود را در سینما فقط به بازیگری محدود نکرده و کارگدان بسیار وبی نیز هست.

 

بهروز شعیبی که اهل مشهد است 25 شهریور سال 1358 به دنیا آمد و از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد.

 

او وقتی 17 سال بیشتر نداشت برای اولین بار سریال بازگشت پرستوها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی با داود رشیدی، سیاوش طهمورث، کیاتون ریاحی و ... هم‌بازی شد.

 

البته بهروز شعیبی دوست داشت پشت دوربین حضور داشته باشد به همین دلیل برای مدتی از بازیگری فاصله گرفت و به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز مشغول به کار شد.

 

شهرت بهروز شعیبی

بهروز شعیبی در عرصه سینما بسیار پرتلاش ظاهر شد اما آنچه او را به شهرت رساند بازی در نقش رضا در فیلم سینمایی طلا و مس ساخته همایون اسعدیان بود و البته وقتی در سریال تنهایی لیلا بازی کرد نیز بر شهرتش افزود شد.

بیوگرافی کامل بهروز شعیبی ،بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی در  سریال گیله وا

زندگی خانوادگی بهروز شعیبی

بهروز شعیبی متاهل است. همسر او فاطمه کمالی ، چهره‌پرداز  سینما و تلویزیون است.

 

آنها یک فرزند پسر بنام هاتف دارند.

 

فیلم‌ها و سریال‌های بهروز شعیبی به‌عنوان بازیگر

بهروز شعیبی تا قبل از بازی در نقش میرزا کوچک خان جنگلی در سریال گیله وا در 18 فیلم و سریال بازی کرده است.

 

مطرح‌ترین کارهای شعیبی به عنوان بازیگر طلا و مس، ، گزارش یک جشن، مهمان داریم، سیانور و تنهایی لیلا است.

 

فیلم‌های شعیبی به‌عنوان کارگردان

بهروز شعیبی در مقام کارگردان 14 فیلم و سریال ساخته که البته همه آنها به‌خوبی دیده نشده است.

 

فیلم دهلیز اولین ساخته سینمایی بلند این هنرمند است که بسیار مورد توجه قرار گرفته. داستان فیلم درباره یک مرد محکوم به قصاص با بازی رضا عطاران است که برای جلب رضایت اولیای دم تلاش می‌کند.

 

فیلم سینمایی سیانور ساخته بعدی شعیبی بود که در سینما مورد استقبال قرار گرفت و بخشی از تاریخ معاصر ایران را با تمرکز روی گروهک منافقین به تصویر کشید.

 

فیلم سینمایی دارکوب با موضوع اعتیاد از دیگر ساخته‌های این کارگردان است که در سی و ششمین جشنواره  فیلم فجر نامزد دریافت 10 سیمرغ شد.

 

شعیبی همچنین سریال گلشیفته را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرد و در سال 93 نیز سریال پرده نشین را برای تلویزیون ساخته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.