2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

اگر قصد دارید شوهرتان را در سالگرد ازدواج سورپرایز کنید می‌توانید یکی از هدیه‌هایی را که در این مطلب آمده است برای او تهیه کنید.

دوات آنلاین-اگر به فکر تهیه هدیه مناسب برای شوهرتان هستید تا آن را در سالگرد ازدواج به او اهدا کنید، بهترین پیشنهادها و گزینه‌ها در زیر به نقل از سایت کوکا آمده است:

 

پیراهن گرافیکی به همسرتان هدیه بدهید

چاپ تصاویر گرافیکی روی پیراهن یکی از جالب ترین ایده ها برای هدیه دادن به همسر است. بسته به این که شوهرتان به چه زمینه ای علاقه دارد می توانید تصویر بازیکن ورزشی، ماشین یا خواننده مورد علاقه اش را روی پیراهنش چاپ کنید. این هدیه علاوه بر عشق نشان دهنده میزان شناخت شما نسبت به او نیز می باشد و بدون شک او همیشه بابت آن از شما قدردان خواهد بود.

 

بلندگوی بلوتوثی هدیه مناسبی است

اگر همسرتان عاشق موسیقی است و معمولا در همه جا از جمله داخل اتومبیل، مسافرت یا در دل طبیعت به موسیقی گوش می کند این هدیه حتما او را خوشحال خواهد کرد و از این به بعد همه جا با شنیدن صدای با کیفیت آهنگ های مورد علاقه اش به یاد شما خواهد افتاد!

 

ساعت مچی ؛هدیه‌ای ویژه برای سلگرد ازدواج

اگرچه به نظر می رسد ساعت مچی دیگر مثل سابق جزو لوازم ضروری آقایان محسوب نمی شود و بسیاری از مردان از گوشی های هوشمند به عنوان ساعت نیز استفاده می کنند اما این قطعه جادویی همچنان نقش مهمی در شیک پوشی مردتان چه در محیط کاری یا مراسم مختلف خواهد داشت.

 

اگر همسرتان مدت ها است قید ساعت مچی را زده می توانید با تقدیم یک ساعت مچی شیک و مدرن به او جذابیت مردانه اش را دو چندان کنید.

بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

کیف پول می‌تواند هدیه خوبی برای شوهرتان باشد

آقایان به اندازه خانم ها به لوازم جانبی شخصی خود توجه نمی کنند، بنابراین چندان عجیب نیست اگر همسرتان هنوز هم از کیف پول دوران دانشگاهش استفاده می کند!

اگر این طور است می توانید دست به کار شده و با شناختی که از او دارید یک کیف پول فانتزی یا ساده و کلاسیک برایش خریداری کنید.

 

کتاب مورد علاقه شوهرتان را به او هدیه بدهید

کتاب، بهترین و خاص ترین هدیه برای افراد اهل مطالعه است. اگر همسری کتاب خوان دارید که به نویسنده خاصی علاقه دارد یا مدت هاست به فکر خرید کتابی است که تا به حال فرصت خواندنش را پیدا نکرده چه هدیه ای بهتر از این کتاب یا مجموعه کتاب های یک نویسنده خاص برای خاص ترین و بهترین همسر دنیا؟!

 

شک نکنید با این کادوی بی نظیر او خوشحال ترین مرد دنیا در روز سالگرد ازدواجش خواهد بود!

 

هدیه دادن پلی استیشن برای سالگرد ازدواج فکر خوبی است

بسیاری از مردان عاشق بازی های ویدئویی هستند حتی اگر آن را به زبان نیاورند! اما ممکن است بعد از ازدواج به خاطر همسرشان و این که گمان می کنند چنین سرگرمی هایی ممکن است مانع در کنار هم بودن آن ها شود یا خللی در روابط شان ایجاد کند آن را به طور کامل کنار بگذارند.

این طرز فکر قابل احترام است اما اگر مطمئن هستید همسرتان عاشق بازی های کامپیوتری و ویدئویی است و از نظر شما ایرادی ندارد که خستگی های یک روز طولانی و پر مشغله را با یک ساعت بازی ویدئویی از تن به در کند پیشنهاد می کنیم با خرید پلی استیشن در این روز با شکوه او را سورپرایز کنید.

 

ست بازی می تواند هدیه مناسبی برای سالگرد ازدواج باشد

یا شاید همسرتان به جای بازی های کامپیوتری به شطرنج، تنیس، بدمینتون، گلف و … علاقه خاصی داشته باشد. خرید ست ورزشی که هرگز نداشته به او نشان می دهد چقدر عاشقش هستید و به علاقه مندی های او اهمیت می دهید.

 

ست آرایشی بهداشتی ؛ یکی از گزینه‌های هدیه به شوهر

ست آرایشی بهداشتی که می تواند شامل وسایل مورد نیاز مردان از جمله ادکلن، ژل اصلاح، اسپری، کرم دست، ضد تعریق و غیره باشد یکی از پر کاربردترین هدایایی است که می توانید به همسرتان بدهید به خصوص اگر رعایت بهداشت و سلامت او در درجه اول اهمیت برای شما قرار دارد.

 

بلیط تئاتر، مسابقات ورزشی و … هدیه های سورپرایز کننده برای تبریک سالگرد ازدواج

بلیط تماشای مسابقات مورد علاقه یا شرکت در کنسرت خواننده ای که دوست دارد او را سورپرایز خواهد کرد. بسته به نوع شخصیت مردتان خرید دو بلیط تئاتر، موزه و هر مکان تاریخی یا فرهنگی نیز می تواند حس بی نظیری به او ببخشد و لحظات شیرین و خاطره انگیزی برای هر دوی شما به ارمغان بیاورد.

بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

پرواز بر فراز آسمان ؛هدیه لاکچری به مناسبت سالگرد ازدواج

بسیاری از مردان شیفته هیجان و ورزش های مهیج هستند، اگر همسرتان جزو این دسته افراد است کار چندان سختی پیش رو ندارید، کافیست به یکی از مراکز تفریحی ورزش های هوایی سری زده و با خرید بلیط اسکای دایوینگ و پرواز بر فراز آسمان لحظاتی به یاد ماندنی برای همسرتان خلق کنید.

 

قاب عکس دیجیتال پیشنهاد خوبی به‌عنوان هدیه است

اگر شوهرتان عاشق عکاسی است این هدیه برایش بسیار مناسب و جالب خواهد بود، می توانید برخی از بهترین آثارش را در این قاب عکس قرار داده و در جمع های دوستانه و خانوادگی به آشنایان خود نشان دهید.

این ابزار حتی اگر همسرتان به عکاسی علاقه نداشته باشد نیز مفید خواهد بود، کافیست آن را با تصاویر مورد علاقه و عکس های دو نفره و مشترک پر کرده و با تماشای آن به مرور خاطرات زندگی مشترک تان بپردازید.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه هدیه تولد لاکچری برای همسرتان انتخاب کنید

پیشنهادهای هیجان‌انگیز برای مراسم سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج‌تان را چطور جشن بگیرید؟

 

می‌توانید به شوهرتان آلبوم عکس کلاسیک هدیه بدهید

اگر سال های زیادی از ازدواج شما نمی گذرد احتمالا پیدا کردن هدیه ای که مطمئن باشید همسرتان دوست دارد کار دشواری خواهد بود اما چیزی که هرگز از مد نمی افتد و بی شک همسرتان از داشتن آن خوشحال می شود یادآوری خاطرات مشترکی است که در این مدت با او داشته اید.

 

پس تمام سلیقه و خلاقیت خود را به کار گرفته و برای او یک آلبوم عکس درست و حسابی درست کنید. عکس تمام اتفاقات خوبی که در این مدت افتاده از تعطیلاتی که با هم گذرانده اید تا تولد فرزندتان و غیره را به شیوه ای کلاسیک و عاشقانه بچسبانید، به تاریخ زمانی رخدادها توجه داشته باشید تا آلبوم عکس شما داستان عشق تان را به تصویر بکشد.

بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

یادداشت عاشقانه دست نویس شوهرتان را در سالگرد ازدواج خوشحال می‌کند

بخشی از زمان خود را برای نوشتن یادداشتی عاشقانه و زیبا برای عشق تان اختصاص دهید. می توانید این یادداشت را در کارت تبریک سفارشی با عکس دو نفره از خودتان قرار داده یا آن را روی چیزی غیر از کاغذ مانند چوب یا پارچه حک کنید که احساس متفاوتی در او ایجاد کند.

همچنین بهتر است این هدیه را طوری طراحی کنید که همسرتان بتواند آن را به جایی آویزان کند.

 

بطری پر از نامه های عاشقانه ؛یک سورپرایز عالی برای سالگرد ازدواج

نامه های عاشقانه، گل عشق و محبت بین شما را هر روز آبیاری خواهد کرد! می توانید 31 یادداشت کوتاه عاشقانه نوشته و آن ها را داخل بطری شیشه ای بریزید و به همسرتان بگویید هر روز یکی از آن ها را باز کند.

جالب تر این است که 52 یادداشت زیبا بنویسید تا او هر هفته خود را با خواندن یکی از آن ها آغاز کند.

بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید در سالگرد ازدواج به شوهرتان بدهید

ماگ دو نفره؛ گزینه خوبی برای هدیه سالگرد ازدواج

اگر ترجیح می دهید برای تبریک سالروز ازدواج ست عاشقانه هدیه بدهید ماگ یا لیوان های دسته دار ست با طرح های عاشقانه، فانتزی و شاد ایده ای عالی خواهد بود که این روزها طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

 

بادکنک های رنگی ؛ هدیه‌ای رمانتیک

استفاده از بادکنک های رنگی ایده ای فوق العاده به خصوص برای زوج های جوان است. کمد شخصی، اتاق کار یا هر بخش از خانه که به شخص او تعلق دارد را با بادکنک پر کنید.

 

قشنگ تر این است که روی بادکنک ها همه دلایلی که چرا هر روز بیشتر عاشق همسرتان می شوید را بنویسید، سپس گوشه ای بنشینید و سورپرایز شدن او را تماشا کنید!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.