2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه هدیه تولد لاکچری برای همسرتان انتخاب کنید
یک متخصص تشریفات توضیح می‌دهد:

چگونه هدیه تولد لاکچری برای همسرتان انتخاب کنید

آقایان باید بدانند پرداختن پول نقد و خرید لوازمی که همسرشان برای کارهای خانه نیاز دارند بدترین کاری است که می‌توانند انجام دهند و به عنوان هدیه به همسرشان بدهند با این کار به همسرشان می‌گویند که روز تولد او چندان برایشان اهمیتی ندارد و آنها فقط از سر انجام وظیفه هدیه‌ای داده‌اند.

دوات آنلاین-تولد هرکسی مهمترین روز زندگی اوست روزی است که افراد منتظر هستند نزدیکان شان و آنهایی که دوست شان دارند یادشان بکنند، هرچند تلفن‌های غافلگیرکننده و پیام‌های محبت‌آمیز حال آدم ها را خوب می‌کند اما همیشه شما منتظر یک اتفاق خاص از سوی شریک زندگی خود هستید. برخی آقایان نسبت به روز تولد همسرشان بی‌تفاوت نیستند اما خلاقیتی که بتواند او را خوشحال کند  ندارند.

سولماز خیاطی متخصص تشریفات درباره اینکه آقایان چطور می‌توانند یک هدیه خاص برای همسرشان ترتیب دهند به دوات آنلاین می‌گوید:

 

آقایان باید بدانند پرداختن پول نقد و خرید لوازمی که همسرشان برای کارهای خانه نیاز دارند بدترین کاری است که می‌توانند انجام دهند و به عنوان هدیه به همسرشان بدهند. با این کار به همسرشان می‌گویند که روز تولد او چندان برایشان اهمیتی ندارد و آنها فقط از سر انجام وظیفه هدیه‌ای داده‌اند.

 

شما آقایان باید بدانید همسرتان نیازمند توجه و احترام شماست. حتی می‌توان با یک هدیه خاص همه کدورتهای چند ماه اخیر را از بین برد و دوباره زندگی را شیرین کرد.

برای اینکه بتوانید یک هدیه خاص به همسرتان بدهید ابتدا باید سلیقه او را بشناسید. شما باید بدانید همسرتان چه روحیاتی دارد و در زندگی چه چیز او را خوشحال می‌کند. بعضی خانم ها به جواهر علاقه‌ دارند و بعضی خانم‌ها به کتاب. هدیه اشتباهی به هرکدام از آنها می‌تواند دل شکستگی ایجاد کند چرا که خانم فکر می‌کند شما اصلا او را نمی‌شناسید.

 

بنابراین بهتر است اول بدانید همسرشما چه تیپ شخصیتی دارد و بر اساس آن هدیه‌ای را برای همسرتان انتخاب کنید که تا به حال دریافت نکرده‌ است.

اگر همسرتان اهل زندگی لاکچری است ما به شما پیشنهاد می‌کنیم روز تولد همسرتان انگشتر یا گردنبندی که نمادی از اوست هدیه دهید چیزی که دیگران آن را ندارند.

 

بهترین کار این است که به یاد بیاورید کدام یک از جذابیت‌های ظاهری همسرتان اولین بار توجه شما را جلب کرد مثلا اگر همسرتان چشمانی زیبا دارد که شما را مجذوب خود کرده‌ است می‌توانید انگشتر یا گردنبندی به او هدیه بدهید با نگین هایی به رنگ چشمان همسرتان.

 

زمان کافی برای سفارش این هدیه به خود بدهید. اینکه شما از جواهرات موجود و آماده را  بخرید  جذابیتی نخواهد داشت بلکه بهتر است جواهر موردنظرتان را سفارش بدهید تا به صورت اختصاصی بسازند.

 

حتما ویژگیهای جسمی همسرتان را در نظر بگیرید اگر همسر شما زنی ظریف با انگشتان کشیده‌ است می‌توانید از جواهرات درشت استفاده کنید .انگشتری با نگین بزرگ و گردن آویزی همانند انگشتر که به صورت خاص برای همسر شما ساخته شده است سفارش دهید.

آنچه به هدیه شما زیبایی می‌دهد زمان، احساس و فکری است که روی آن گذاشته‌اید. هدیه را با گل رز مخملی برای همسرتان ببرید و برایش توضیح دهید رنگ نگین را چطور و چرا انتخاب کردید.

 

اگر بودجه‌ای که در نظر دارید برای خرید طلا کافی نیست می‌توانید نقره یا استیل با کیفیت خریداری کنید. مطمئن باشید وقتی در هدیه‌ای که می‌خرید روح تان جاری باشد کمی ارزش ریالی آن هرگز به چشم همسرتان نخواهد آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حمزه 1397/11/14
حلقه ی شیک
سمیه گوهری 1397/09/03
من از طرح مدلها بسیار خوشم میاد وراه خریدن کردن رو میخوام راه ارتباطی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.