2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اعترافات مردی که دختر معتادش را کشت

اعترافات مردی که دختر معتادش را کشت

متهم می‌گوید از رفتارهای دخترش به ستوه آمده بود با این حال از کشتن او پشیمان است.

دوات آنلاین-مرد میانسالی که به اتهام قتل دختر معتادش بازداشت شده است به زودی محاکمه می شود.

 

به گزارش جوان، اوایل پاییز سال ۹۷. مأموران پلیس از قتل دختر ۲۲ ساله ای به نام پرنیان در جنوب تهران باخبر و راهی محل شدند.

 

مادر آن دختر که در محل حاضر بود و به شدت اشک می ریخت به مأموران گفت: «دو سال بود دخترم گرفتار اعتیاد شده بود به همین دلیل همیشه با پدرش درگیری داشت، امروز هم آنها دوباره با هم درگیر شدند که در آن درگیری شوهرم گلوی پرنیان را فشار داد و او را خفه کرد.»

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تلاش برای دستگیری پدر مقتول به نام کامران 50 ساله آغاز شد تا اینکه چند ساعت بعد از حادثه او با مراجعه به پلیس آگاهی خودش را تسلیم کرد.

 

او در شرح ماجرا گفت: «دخترم به خاطر اعتیادش رفتارهای پرخاشگرانه داشت به همین دلیل ما را خیلی اذیت می کرد. خیلی تلاش کردم او مواد را کنار بگذارد، اما قبول نمی کرد و حریف او نبودیم، او هر بار مرا تهدید به خودکشی می کرد، حتی یکبار هم این کار را کرده بود.»

 

متهم ادامه داد: «چند ماه قبل متوجه شدم او به پسری به نام سجاد علاقه مند شده است، فکر می کردم با این ازدواج به زندگی امیدوار می شود و مواد را کنار می گذارد، اما سجاد راضی نمی شد دخترم را عقد کند تا اینکه فهمیدم بدون اطلاع من به شمال رفته اند. دخترم وقتی از مسافرت برگشت به او اعتراض کردم و با هم درگیر شدیم.»

 

متهم در خصوص قتل گفت: «این گذشت تا یک روز قبل از حادثه به دیدن پدر سجاد رفتم تا درباره ازدواج پسرش با دخترم صحبت کنم، اما با بدخلقی جوابم را داد و از اینکه ماجرای اعتیاد دخترم را پنهان کرده بودیم، ناراحت بود، وقتی عصبانیت پدر سجاد را دیدم متوجه شدم او راضی به ازدواج نمی شود به همین خاطر به خانه برگشتم و از دخترم خواستم رابطه اش را با سجاد تمام کند، اما او با شنیدن این حرف عصبانی شد و شروع به داد و فریاد کرد. او مدام فحاشی می کرد به همین خاطر مجبور شدم برای اینکه او را آرام کنم دستم را روی گلویش فشار دهم اما وقتی به خودم آمدم، فهمیدم نفس نمی کشد. باور کنید قصد قتل نداشتم و از کاری که کردم، پشیمانم.»

 

با اقرارهای متهم پرونده با اعلام گذشت از سوی مادر مقتول کامل و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم به زودی پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.