2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرجانه گلچین ؛جوان‌تر از همیشه

مرجانه گلچین ؛جوان‌تر از همیشه

مرجانه گلچین عکسی از خود منتشر کرده که نشان می دهد وزن زیادی کم کرده و البته ظاهرش بسیار جوان تر از قبل شده است.

دوات آنلاین-مرجانه گلچین بازیگر زن کهنه‌کار کشورمان که بعد از بازگشت دوباره اش به تلویزیون بیشتر او را در کارهای طنز دیده‌ایم به طور چشم گیری لاغر و البته جوان شده‌ است.

 

مرجانه گلچین دوم اسفند سال 47 به دنیا آمده و در حال حاضر 51 ساله‌ است. او در دهه 60 در سریال های زیادی دیده شد اما بعد از ازدواجش کار هنرپیشگی را کنار گذاشت تا اینکه چند سال قبل دوباره به تلویزیون برگشت.

عکسی از لاغری عجیب و جوانی دوباره مرجان گلچین

مرجانه گلچین در برنامه دورهمی مهران مدیری درباره علت دوری از سینما و تلویزیون گفت: شوهرم دوست نداشت من کار کنم و در نهایت بعد از 10 سال دیدم که عشقم به سینما و هنرپیشگی بیشتر از همسرم است و از او جدا شدم و به سینما برگشتم.

 

از او کارهای طنز زیادی دیده‌ایم که بیشتر مناسبی بوده‌ است.  آخرین سریال او زوج یا فرد بود که نوروز 98 از شبکه سه پخش شد.

 

مرجانه گلچین عکس جدیدی (عکس بالا) از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌ است که لاغری چشم‌گیر او را نشان می‌دهد این عکس البته جوان شدن او را هم به رخ می‌کشد. چهره او به روزهای جوانی‌اش در دهه شصت برگشته و این بازیگر توانا حداقل 20 سال جوانتر از سن واقعی‌اش به نظر می‌رسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.