2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت در فصل اول

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت در فصل اول

راستین عزیزپور در دو فیلم و یک سریالی که بازی کرده‌ چنان خوش درخشیده‌است که به عنوان پدیده سینمای کودک و یکی از استعدادهای سینما شناخته شده است.

دوات آنلاین- بازیگر نقش سهراب در فصل اول سریال از سرنوشت راستین عزیزپور نوجوان 12 ساله‌ای است که به تازگی دیپلم افتخار از جشنواره فیلم کودک و نوجوان دریافت کرده است. او در سریال از سرنوشت نقش کودکی سهراب را بازی کرده است.

 

ورود راستین عزیزپور به سینما و تلویزیون با کمی شانس و اتفاق همراه بود و البته او توانست توانایی‌هایش را ثابت کند. خانواده راستین در این راه بسیار حامی او بوده و هستند.

 

راستین عزیزپور در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

از مهم‌ترین آثار راستین عزیزپور می‌توان به بازیگری در فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان  اشاره کرد. او همچنین دیپلم افتخار را برای بازی در فیلم تورنادو 2 دریافت کرده‌است.

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوانی سهراب در سریال از سرنوشت

 راستین عزیزپور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز  و سال 1395 فیلم بیست و یک روز بعد نقش مهمی بازی کردکه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوانی سهراب در سریال از سرنوشت

همکاری راستین عزیزپور بابازیگرانی نظیر ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی در فیلم بیست روز بعد برای او تجربه مهمی بود.

 

او سپس در فیلم تورنادو 2 بازی کرد و برنده دیپلم افتخار شد. راستین در این باره می‌گوید: هرچه افتخار دارد مدیون پدر و مادرش است که راه ورود به سینما را برای او باز کردند و اگر روی سن ایستاده تا دیپلم افتخار دریافت کند به خاطر آنهاست.

 

راستین عزیزپور در دو فیلم و یک سریالی که بازی کرده‌ چنان خوش درخشیده‌است که به عنوان پدیده سینمای کودک و یکی از استعدادهای سینما شناخته شده است و بسیاری از بزرگان سینما بر این باورند که او راه پر از درخششی را طی خواهد کرد.

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوانی سهراب در سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور در سریال از سرنوشت

راستین عزیز پور نقش کودکی سهراب یکی از شخصیت‌های اصلی سریال از سرنوشت را بازی می‌کند نقش بزرگسالی این شخصیت را کیسان دیباج بازی کرده‌ است.

 

سهراب کودکی پرورشگاهی است که می‌خواهد آرزوهایش را دنبال کند و زندگی خوبی برای خودش بسازد و در این راه خیال پردازی می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سبحان سلامت 1400/06/20
سلام راستین جونم تولدت مبارک انشاالله در کنار خانواده سالم تندرست باشی وبرات یه دنیا آرزو میکنم
ریحانه منصوری 1400/02/15
تو بهترین بازیگر سریال از سرنوشت هستی
ریحانه منصوری 1400/02/12
تو حرف نداره بزرگ بشی بزرگترین بازیگر ایران میشی
آرزو هنرمند 1400/02/12
سلام راستين جون عالى بودى در سريال از سرنوشت و من هم بهت تبريك ميگويم آفرين به تو عالى بودى و من خودم سه شغل رو انتخاب كردم كه با سعى و تلاش دارم بهشون ميرسم .يكى از شغل هام هم بازيگرى هست كه اميد وارم در سريال هاى ديگه اى اگه شد ببينمتون و باهاتون چند تا فيلم رو بازى كنم .....خدا حافظ
ریحانه منصوری 1400/02/09
دمت گرم 👍👍👍👍
ریحانه منصوری 1400/02/09
سلام راستین. خوبی دمت گرم ما تا آخر باهات هستیم 👍👍👍👍👍
ریحانه منصوری 1400/02/08
سلام راستین این برا خیلی عجیب بود که تو از ۶سالگی بازیگری رو یاد گرفتی و اینکه در سریال از سرنوشت خیلی خوب بازی کردی دمت گرم- و اینکه برام عجیب که ما دونفر ۱۲سال هستیم ولی تو ۱ماه از من بزرگ تری بهت تبریک میگم که یک دهٔ هشتادی هستی
ریحانه منصوری 1400/02/08
دمت گرم گل کاشتی 💖💖💖
گیتی 1400/02/08
سلام راستین جونم تولدت مبارک انشالله که در کنار خانوادت تندرست وسلامت باشی عزیزم برات یه دنیا آرزو قشنگ میکنم
مریم 1400/02/07
سلام راستین جان من از دیدن فیلم از سرنوشت خیلی خوشم آمد بخصوص خودت خیلی پسر مهربونی بودی و شخصیتت عالی بود انشالله همیشه سالم باشی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.