2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی دارا حیایی  بازیگر نقش هاشم در فصل دوم سریال از سرنوشت

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در فصل دوم سریال از سرنوشت

دارا حیایی که در فصل دوم سریال از سرنوشت نقش هاشم را بازی کرده فرزند امین حیایی و مونا بانکی‌پور است .

دوات آنلاین-دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت 11 شهریور 1372 در تهران به دنیا آمد همان سالی که پدر و مادرش از هم جدا شدند. او مدل و بازیگر است.

 

جدایی زود هنگام امین حیایی از مونا بانکی‌پور باعث شد تا دارا تک والد بزرگ شود. هرچند پدر ومادر هردو خواهان حضانت دارا بودند و او را بسیار دوست دارند اما در نهایت امین حیایی تصمیم گرفت حضانت را به همسر سابقش مونا بانکی‌پور بسپارد.

 دارا حیایی در کنار پدرش امین حیایی

 
امین حیایی سال 72 از مونا بانکی‌پور جدا شد.مونا دختر بازیگر مشهور فرزانه داوری است و سالها در ایران بازیگر بود. او بعد از جدایی از امین حیایی به خارج از کشور رفت و با دارا سالها در خارج از ایران زندگی کرد.

 

این مادر و فرزند چند سال قبل با هم به ایران برگشتند. دارا پسرورزشکار و خوش سیمای امین حیایی بلافاصله بعد از ورودش به ایران در صنعت مدلینگ مشغول به کار شد و طی چند سال گذشته عکس‌های او با برند‌های بزرگ روی بیلبوردهای شهر نقش بسته است.

 

اینکه دارا حیایی توانست با استفاده از چهره‌اش وارد مدلینگ شود را مدیون پدربزرگ مادری‌اش است و شباهت بسیار زیادی به او دارد. چشمان سبز، پوست سفید و رنگ موی خرمایی را از پدر مونا بانکی‌پور به ارث برده‌است. 

دارا حیایی  در کنار پدر و مادرش


او بعد از بازگشت به ایران رابطه بسیار نزدیکی با پدرش داشت و حتی با نیلوفر خوش‌خلق همسر دوم پدرش نیز رابطه دوستانه‌ای دارد. دارا بعد از بازگشت به ایران حرفه پدری را دنبال کرد.

بیوگرافی دارا حیایی  بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

هرچند خودش می‌گوید دوست ندارد از نام پدرش برای بازیگری استفاده کند و فقط از تجربیات او استفاده می‌کند اما این بر کسی پوشیده نیست فرزند امین حیایی بودن یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. 


دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است،دوران کودکی و نوجوانی دارا دور از شهرت پدر و حواشی آن گذشت چراکه او در خارج از ایران و با مادرش زندگی می‌کرد.

 

دارا زمانی در کنار پدرش دیده شده که به ایران برگشت و همین امر هم شایعاتی را به وجود آورد و انتشار عکسی از دارا کنار پدرش و نیلوفرخوش خلق همسر دوم او این شایعه را درست کرد که دارا فرزند نیلوفر خوش‌خلق است اما امین حیایی بلافاصله با انتشار ویدئویی این شایعه را تکذیب کرد و گفت: دارا فرزند من و همسر سابقم مونا بانکی‌پور است. مونا برای دارا بسیار زحمت کشیده و نباید این شایعات زحمات او نادیده گرفته شود. ما از هم سالهاست که جدا شدیم اما من قدردان زحمات او برای پسرمان هستم. 

بیوگرافی دارا حیایی  بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت
مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت.


دارا در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور به صورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.


دارا حیایی می‌گوید:شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

 

دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

دارا می‌گوید: بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم.


دارا حیایی در سریال از سرنوشت نقش هاشم یکی از نقش‌های اصلی سریال را بازی می‌کند و نقش مقابل او را کیسان دیباج بازی کرده‌است.

 

این دو دوستان بسیار نزدیک هم هستند.

 

دارا حیایی هرچند در هنرپیشگی بسیار کم تجربه است اما بسیار خوب بازی کرده و خوش درخشیده‌است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند این سریال سکوی پرتاب دارا حیایی خواهد بود. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.