2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی ماساهارو فوکویاما  بازیگر نقش ساکاموتو ریوما در سریال ریومادن

بیوگرافی ماساهارو فوکویاما بازیگر نقش ساکاموتو ریوما در سریال ریومادن

بازیگر نقش ریوما در 28 سپتامبر 2015 با یک بازیگر ژاپنی به نام کازوو فوکیشی ازدواج کرد. اولین فرزند آنها در 22 دسامبر 2016 به دنیا آمد.

دوات آنلاین-بازیگر نقش ساکاموتو ریوما در سریال ریومادن هنرمندی ژاپنی به نام ماساهارو فوکویاما است که علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می‌کند. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید:

 

بازیگر نقش ساکاموتو ریوما در سریال ریومادن متولد ۶ فوریه ۱۹۶۹است. او  بیشتر به خاطر حرفه خوانندگی شناخته شده است. تک آهنگ او در سال 1992 به نام "شب بخیر" موفقیت زیادی به دست آورد.

 

ماساهارو فوکویاما در سال‌های 1993 و 1994 در عرصه بازیگری و موسیقی بسیار پرکار بود و به شهرت بالایی رسید اما دو سال بعد تمام فعالیت‌های هنری‌اش را متوقف کرد و فقط در نمایش‌های رادیویی حضور داشت.

ماساهارو فوکویاما  بازیگر نقش ریوما

این بازیگر ژاپنی بعد از دو سال وقفه به صحنه هنر بازگشت و اولین تک آهنگ او پس از دو سال وقفه ، "قلب تو" در مجموع 569،000 نسخه فروخت. او بعد از این موفقیت چند کنسرت برگزار کرد که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

 

بازیگر نقش ریوما در این سال‌ها بسبار پرکار بوده و موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

 

او  در 28 سپتامبر 2015 با یک بازیگر ژاپنی به نام کازوو فوکیشی ازدواج کرد. اولین فرزند آنها در 22 دسامبر 2016 به دنیا آمد.

 

سریال ریومادن که بعد از پخش از شبکه 5 در شبکه تماشا به نمایش درآمد با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. او در این سریال نقش  ساکاموتو ریوما را بازی کرد.  ریوما شمشیر زن ساده‌ای است که در خانواده معمولی زندگی می‌کرد. او در منطقه و روستایی بزرگ شد که به شدت درگیر نظام طبقاتی سامورایی‌های اعیان و شاهزادگان و سامورایی‌های فقیر و از طبقه ضعیف جامعه است. او تلاش کرد که نظام طبقاتی سامورایی را از بین ببرد، اما در این راه با اتفاقات بسیاری روبه‌رو شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.