2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل اسرافیل علمداری بازیگر نقش رودامون در سریال یوسف پیامبر

بیوگرافی کامل اسرافیل علمداری بازیگر نقش رودامون در سریال یوسف پیامبر

اسرافیل علمداری علاوه بر بازی در نقش رودامون ،سرنگهبان یوزارسیف در سریال یوسف پیامبر در سریال‌های دیگری مانند اصحاب کهف و مردان آنجلس هم خوب درخشید.

دوات آنلایناسرافیل علمداری بازیگر سینما و تلویزیون که به خاطر بازی در نقش رودامون در سریال یوسف پیامبر بسیار شناخته شد متولد سال 42 در تهران  است.

 

از مهم‌ترین آثار اسرافیل علمداری می‌توان به بازی در سریال اصحاب کهف، سریال مردان آنجلس، سریال بهترین تابستان و یوسف پیامبر اشاره کرد. او در سریال یوسف پیامبر در نقش رودامون سرنگهبان یوزارسیف بازی کرد.

 

اسرافیل علمداری نخستین بار در سینما حضور یافت و سال 1371 در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال اصحاب کهف، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای اسرافیل علمداری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جلیل فرجاد، حسن جوهرچی، زهرا صفوی و اردلان شجاع‌کاوه را تجربه کرد.

 

اسرافیل علمداری در سال 1375 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرد. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

 

آثار مهم اسرافیل علمداری در این سال، بازیگری در فیلم سرعت به کارگردانی محمدحسین لطیفی، سریال بهترین تابستان من به کارگردانی علی بهادر، سریال اصحاب کهف به کارگردانی فرج‌الله سلحشور و سریال مردان آنجلس به کارگردانی فرج‌الله سلحشور محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اسرافیل علمداری بازی در سریال اصحاب کهف باشد. اسرافیل علمداری سال 1375 سریال اصحاب کهف نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرج‌الله سلحشور همکاری داشته است. اسرافیل علمداری توانست با بازی در سریال اصحاب کهف تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، اردلان شجاع‌کاوه و حسین یاری بر تجارب او افزود.

 

اسرافیل علمداری علاوه‌بر سریال اصحاب کهف، سال 1375 در سریال مردان آنجلس نیز بازی کرده است. اسرافیل علمداری این‌بار با فرج‌الله سلحشور یعنی کارگردان سریال مردان آنجلس و هنرمندانی چون جعفر دهقان، مهتاب کرامتی، جهانبخش سلطانی و حسین یاری همکاری داشت.

 

 اسرافیل علمداری را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 60% آثار وی تلویزیونی و 40% آثارش سینمایی است.

بیوگرافی کامل اسرافیل علمداری بازیگر نقش رودامون در سریال یوسف پیامبر

در واقع اسرافیل علمداری از مجموع 10 اثری که در کارنامه دارد، در 6 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دروازه ساعات، سریال گل‌های آبی، سریال بهترین تابستان من، سریال اصحاب کهف، سریال مردان آنجلس و سریال یک حرف از هزاران نام‌های و در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم سرعت، فیلم ایوب پیامبر، فیلم سجاده‌ی آتش و فیلم بر بال فرشتگان بازی کرده است.

 

اسرافیل علمداری در شبکه قرآن نیز فعالیت دارد او سریالهایی تاریخی- مذهبی بازی می‌کند و اصرار دارد از این تم سریال هم خارج نشود. او کتاب‌های تاریخی مذهبی زیادی خوانده و در خصوص ادیان نیز تحقیقات بسیاری کرده‌است.

بیوگرافی کامل اسرافیل علمداری بازیگر نقش رودامون سریال  یوسف پیامبر

در بیوگرافی اسرافیل علمداری آثار مهمی وجود دارد. در واقع هر چقدر اسرافیل علمداری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی اسرافیل علمداری درخشان‌تر خواهد شد.

 

اسرافیل علمداری در تئاتر نیز فعالیت زیادی دارد نمایش دروازه ساعات که علاوه بر تهران در چند شهرستان نیز به اجرا درآمد از جمله آثاری است که او در آن نقش آفرینی کرده‌است به مانند سریالهایش تم تاریخی و مذهبی دارد.

 

اسرافیل علمداری رابطه بسیار نزدیکی با مرحوم سلحشور داشت و آنها بیشتر تحقیقات تاریخی خود را با هم انجام می‌دادند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.