2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل عمار تفتی ،بازیگر نقش جلال در سریال جلال

بیوگرافی کامل عمار تفتی ،بازیگر نقش جلال در سریال جلال

عمار تفتی که در سریال جلال نقش اصلی را بازی کرده روز سوم دی سال 1360 در تهران به دنیا آمد و از همان کودکی علاقه‌اش را به هنر به ویژه سینما نشان داد.

دوات آنلاین-عمار تفتی بازیگر  نقش جلال در سریال جلال اصالتا یزدی است و البته با کامران تفتی هیچ نسبتی ندارد. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

شروع بازیگری از 10 سالگی

عمار تفتی روز سوم دی سال 1360 در تهران به دنیا آمد و از همان کودکی علاقه‌اش را به هنر به ویژه سینما نشان داد. او اولین بار در ۱۰ سالگی جلوی دوربین رفت و در فیلم ایلیا نقاش جوان بـه کارگردانی ابوالحسن داوودی بازی کرد. او در هنرستان صدا و سیما درس خواند و در دانشگاه نیز در رشته سینما با گرایش تدوین به ادامه تحصیل پرداخت.

عمار تفتی بازیگر نقش جلال در سریال جلال

شهرت عمار تفتی با سریال میوه ممنوع

عمار تفتی از سال 1381 به عنوان بازیگر حرفه‌ای شناخته شد. آن زمان او در سریال زنبق های وحشی ساخته بهرام کاظمی بازیگر کرد و البته شهرتش 5 سال بعد با بازی در سریال میوه ممنوع بیشتر شد.

 

سریال گلهای گرمسیری و سریال ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم زاده از دیگر کارهای موفق عمار تفتی بود که بر شهرتش افزود.

 

او بازی در سریال پرواز در ارتفاع صفررا دوست نداشت و می‌گوید: بازی در ان سریال برای امرار معاش بود و بازی در آن هیچ جذابیتی برایم نداشت.

بیوگرافی کامل عمار تفتی ،بازیگر نقش جلال در سریال جلال

عمار تفتی در نقش جلال در سریال جلال

عمار تفتی تا امروز لباس شخصیت های متفاوتی را تن کرده است و حالا در سریال جلال نقش متفاوتی را بازی می کند که مقطع زمانی زندگی او به سال‌های قبل از انقلاب می رسد.

 

به همین دلیل نیاز به این بوده تا در ارتباط با تاریخ معاصر اطلاعاتی داشته باشد. تفتی در این سریال نقش جلال را بازی می کند که ابتدا یک جوان  لات منش و کفتر باز بوده که به مرور تغییراتی در او ایجاد  می شود و سیر و سلوکش را تغییر می دهد. این تعاریف نشان می دهد نقش‌اش در این سریال ابعاد متنوعی داشته و او را با چالش های متفاوت همراه کرده است.

زندگی خانوادگی عمار تفتی

زندگی خانوادگی عمار تفتی

عباس تفتی متاهل است اما درباره زندگی خانوادگی خود صحبت نمی‌کند و ترجیح می‌دهد به دور از هر حاشیه‌ای به هنر بپردازد البته او بازیگر چندان پرکاری نیست و خودش می‌گوید  گزیده کاری را به پرکاری و بازی در هر نقش و کار با هر کارگردانی ترجیح می دهد

 

عمار تفتی به کارگردانی علاقه دارد. در واقع این علاقه از کودکی در او هست. او می‌گوید:خیلی خوشحالم بازیگرم و فکر می کنم شغلم عامل رستگاری ام از گذشته تا به حال بوده است، بازیگری حرفه من است و از این راه زندگی ام را می گذرانم اما کارگردانی برایم نوعی عشق است که اگر یکبار انجام دهم برایم کفایت می کند

 

فیلم‌ های سینمایی عمار تفتی

ایلیا، نقاش جوان – ۱۳۷۱

نون و گلدون – ۱۳۷۴

جایی برای زندگی – ۱۳۸۲

خواب زمستانی – ۱۳۸۶

بـه تهران خوش آمدید – ۱۳۹۱

مزار شریف – ۱۳۹۳–۱۳۹۲

 

سریال‌های تلویزیونی عمار تفتی

پای پیاده – ۱۳۸۴

زیر زمین قربون – ۱۳۸۵

میوه ممنوعه – ۱۳۸۶

گل‌هـای گرمسیری – ۱۳۸۷

ساختمان ۸۵ – ۱۳۸۸

خط سوم – ۱۳۸۹

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۹۱ – ۱۳۹۰

پریا – ۱۳۹۵

پرواز در ارتفاع صفر – ۱۳۹۶

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.