2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رضا رویگری ؛بسیار بیمار اما بسیار باروحیه

رضا رویگری ؛بسیار بیمار اما بسیار باروحیه

در دوران سه سال بیماری رضا رویگری تارا همسر دوم او بسیار از این هنرمند مراقبت کرده ‌است.

دوات آنلاین-هرچند طی چند روز گذشته شایعات ناخوشایندی درباره رضا رویگری منتشر شد و حتی خبر از فوت این هنرمند دادند اما او  باوجود بیماری بسیار باروحیه است.

 

بیماری رضا رویگری چیست

رضا رویگری سه  سال قبل در پی عارضه مغزی به بیمارستان منتقل شد و مدتها در بیمارستان بستری بود. این عارضه مغزی هنرمند بزرگ کشورمان را برای مدتهای طولانی از بازیگری دور نگه ‌داشت و البته در همان زمان هم شایعات ناخوشایندی درباره او منتشرو سپس تکذیب شد. در این دو سال رضا رویگری و همسرش تلاش زیادی برای بهبود او انجام دادند و او توانست بخشی از سلامتی‌اش را به دست آورد.

 

رویگری در سال 95 بعد از کنسرتی که در لبنان داشت دچار عارضه قلبی و در بیمارستانی در تهران بستری شد. او در حالیکه در بیمارستان بستری بود به دلیل حرکت لخته خون به سمت مغزش دچار سکته مغزی شد. وی از آن زمان با عوارض این سکته دست و پنجه نرم می‌کند و گاهی با وخامت حالش شایعه مرگ او منتشر و خوشبختانه سپس تکذیب می‌شود.

رضا رویگری در کنار همسرش تارا

طلاق و ازدواج دوم رضا رویگری

رضا رویگری با همسر دومش تارا کریمی زندگی می‌کند. همسر اول رضا رویگری فرشته میرهاشمی، معمار و دارای مدرک دکتری از دانشگاهی در کالیفرنیا است. آنها سالها با هم زندگی کردند و صاحب فرزندی به نام کیارش شدند اما به دلیل اینکه رضا رویگری با کار همسرش مخالف بود از هم جدا شدند و رویگری به ایران برگشت.

 

رضا رویگری در سال 92 با دختری به نام تارا کریمی ازدواج کرد. تارا در آن زمان 24 ساله بود و آنها 43 سال اختلاف سنی با هم دارند. رضا رویگری در مصاحبه‌ای گفته‌ بود که این اختلاف سنی زندگی را برای آنها سخت نکرده و او عاشقانه همسرش را دوست دارد.

 

در این سه سال بیماری هم تارا از او مراقبت کرده ‌است.

 

تارا کریمی سالها خارج از کشور زندگی کرده و در یک جشن عمومی با رضا رویگری آشنا شده. آنها در شیراز با هم آشنا شدند و بعد از مدتی با هم ازدواج کردند. سکته مغزی رضا رویگری 9 ماه بعد از این ازدواج رخ داد و از آن زمان به بعد تارا از رضا رویگری مراقبت می‌کند.

 

آغاز کار هنری رضا رویگری

رضا رویگری تنها فرزند خانواده‌اش ‌است. او در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و مدتی هم درس حوزی خوانده‌ است اما بعد به سینما روی آورد. او یکی از ماندگارترین ترانه‌های پس از انقلاب به نام ایران ایران را خواند و این ترانه را جاودانه کرد.

 

او بازیگری را با سریال دایی‌ جان ناپلئون آغاز کرد و پس از آن برای مدتهای طولانی در آمریکا زندگی کرد و بعد از اینکه دوباره به ایران برگشت کارهای سینمایی و تلویزیونی زیادی انجام داد که از جمله آنها می‌توان به سریال مختارنامه اشاره کرد. او در این سریال نقش کیان دوست صمیمی مختار را برعهده داشت.

 

رضا رویگری این روزها به دلیل شدت گرفتن عوارض بیماری‌اش حال خوبی ندارد و این را به وضوح می‌توا درن پست  اینستاگرامی کامبیز دیرباز بازیگر جوان کشورمان فهمید. کامبیز دیرباز در پست اینستاگرامی‌اش نوشته‌ است:آرزوی سلامتی برای عمورضا رویگری عزیز مرد همیشه خندان سینما.

 

او همچنین عکسی از خود و رضا رویگری منتشر کرده‌  است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رضا 1398/07/23
شفای عاجل برای این هنرمند عزیز از خداوند منان خواهان وخواستاریم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.