2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

حرف های غم انگیز رضا رویگری در روزهای بیماری

رضا رویگری این روزها بیمار است و می گوید وضع مالی خوبی نیز ندارد. این فیلم را ببینید.

دوات آنلاین -رضا رویگری هنرمندی است که چه در عرصه سینما و تلویزیون و چه در زمینه موسیقی و خوانندگی کارهای ماندگاری انجام داده است. او این روزها حال  خوشی ندارد و همان طور که در فیلم بالا می بینید خیلی تلخ صحبت می کند.

 

رویگری متولد ششم دی سال 1325 است. او از ازدواج اول خود فرزندی به نام کیارش دارد و در سال 1391 با تارا کریمی ازدواج کرد.

رضا رویگری حال و روز خوبی ندارد

این هنرمند از زمانی که در فیلم عقاب ها ظاهر شد تا کنون در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرده است که خیلی از آنها مانند اجاره نشین ها، مسافر ری، شب بیست و نهم و ... در ذهن ها مانده است. او سریال های ماندگار زیادی نیز بازی کرده که از جمله می توان به محله بهداشت، معصومیت از دست رفته، مختارنامه، به کجا چنین شتابان، تنهایی لیلا و ... اشاره کرد.

 

رویگری چندی قبل در گفت و گو با تسنیم گفته بود اوضاع مالی اش خوب نیست. او گفته بود: این روزها در خانه‌ام و مریض و وضع مالی خوبی هم ندارم. فیزیوتراپی و هزینه اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی توان من را گرفته و روزهای سختی را می‌گذرانم. هیچکس در این روزها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم اما در آخر این وضعیت من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.