2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دفاع رضا رویگری از همسرش تارا

دفاع رضا رویگری از همسرش تارا

رویگری گفت: تارا، دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده.

دوات آنلاین -رضا رویگری بعد از مرخص شدن از آسایشگاه کهریزک به خانه‌ای رفته که برخی هنرمندان با کمک چند سازمان برایش تهیه کردند. او همچنان بیمار است و نیاز به مراقبت دارد اما مهم‌تر از آن خواسته‌ای درباره همسرش تارا است و  از همه می‌خواهد برای آنها حاشیه‌سازی نکنند.

 

رضا رویگری به همشهری آنلاین گفت: به لحاظ جسمی در وضع بهتری قرار دارم. فیزیوتراپم قول داده که طی یک ماه پیش رو مرا راه بیندازد. وضع پایم هم خدا را شکر بهتر شده. اما به گمانم تا یک ماه دیگر بتوانم قدری راه بروم.

 

تارا کنارم است

این بازیگر ادامه داد: از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی‌انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند. این کار درست نیست. تارا، دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده. خواهشم از برخی‌ها این است که قضاوت نادرست و دخالت نکنند. سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند. طی این مدت کوتاه حاشیه‌سازی‌های زیادی علیه من و همسرم شد که واقعاً مرا ناراحت و اندوهگین کرد.

 

او درباره این‌که آیا اگر به وی کار کوتاه پیشنهاد شود قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: بستگی به خیلی چیزها دارد. به گمانم بخش کوتاه و بلند وجود ندارد اما هنرپیشه بزرگ و کوچک داریم که نقش کوتاه و بلند را می‌پذیرد یا نمی‌پذیرد. اگر کار کوتاهی به من پیشنهاد شود، انجام خواهم داد به شرط اینکه کل کار دلخواهم باشد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.