2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زندگی شخصی لیندا کیانی بازیگر نقش ژیلا در سریال مانکن

زندگی شخصی لیندا کیانی بازیگر نقش ژیلا در سریال مانکن

لیندا کیانی از جمله افرادی است که معمولا شاد و خوشحال هستند و با دید مثبت به زندگی نگاه می‌کنند.

دوات آنلاین-لیندا کیانی بازیگر نقش ژیلا در سریال مانکن از جمله بازیگران زن آرام و بی‌حاشیه‌ای است که در هر کاری حضور داشته توانسته بازی قابل قبولی از خودش ارائه بدهد.

 

لیندا کیانی آبادانی است. او روز ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در خانواده‌ای پرجمعیت با ۴ برادر و یک خواهر به دنیا آمد. او اولین بار زمانی که 9 سال بیشتر نداشت قرار شد جلوی دوربین برود اما این اتفاق نیفتاد. خودش می‌گوید: یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد برای رفتن به تولد دوستم آماده شده بودم که خیلی اتفاقی برنامه مان تغییر کرد و قرار شد که همراه مادرم به یک مهمانی دیگر بروم البته خیلی اصرار کردم که همراه مادرم نروم ولی فایده ای نداشت و در نهایت مجبور به رفتن شدم. از خانه که خارج شدیم یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال من بودند برای همین به محض اینکه من را دیدند با مادرم صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را در اختیارشان قرار دادیم اتفاقا همان زمان چندین عکس هم از من گرفتند. مادرم آن موقع خیلی خوشحال شد اما قسمت اینطور بود که قبل از تماس گروه فیلم برداری آدرس ما تغییر کند و آنها دیگر دسترسی به من نداشته باشند.

 

لیندا کیانی در دانشگاه فلسفه خوانده و فوق لیسانس دارد اما در کلاس‌های بازیگری شرکت کرده و از جمله هنرجویان محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان بوده و اتفاقا اولین بار در سال 86 با معرفی شریفی نیا جلوی دوربین رفت و در سریال ساعت شنی بازی کرد. او می‌گوید: قبل از اینکه فلسفه بخوانم دوست داشتم بازیگر شوم اما آن زمان تعداد هنرستان‌ها کم بود و خیلی اجازه نمی‌دادند که ما رشته هنر را انتخاب کنیم. نقاشی و بازیگری را خیلی دوست داشتم اما به دلایلی تحصیل در این رشته‌ها میسر نشد و علوم انسانی و فلسفه خواندم. پس از اینکه لیسانس گرفتم دوره‌های بازیگری دیدم و وارد این حرفه شدم.

 

جالب است بدانید تماشای کارتون از علایق لیندا کیانی است و او جودی ابوت در کارتون بابا لنگ دراز را خیلی دوست دارد و هنوز هم آن را تماشا می‌کند.

 

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده البته یک بار شایعاتی در این زمینه پیچید اما بعد معلوم شد صحت ندارد. او در این باره می‌گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی به دوش انسان می‌گذارد و اگر در سن کمتر این اتفاق رخ دهد خیلی راحت‌تر با آن روبرو می‌شویم ولی هر چه بگذرد پذیرش ازدواج سخت‌تر می‌شود. ازدواج در سن کمتر بهتر است اما زندگی مشترک به نظر من اتفاق جذابی است.

لیندا کیانی بازیگر نقش ژیلا در سریال مانکن

لیندا کیانی از جمله افرادی است که معمولا شاد و خوشحال هستند و با دید مثبت به زندگی نگاه می‌کنند. او می‌گوید احساس خوشبختی می‌کند: خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است، همه با هم هستیم و هر شب که می‌خوابم خدا را شکر می‌کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

 

نقش ژیلا در سریال مانکن مهم‌ترین تجربه لیندا کیانی در شبکه نمایش خانگی است البته او قرار بود در سریال شهرزاد هم بازی کند اما این اتفاق نیفتاد. خودش در این باره می‌گوید: برای «شهرزاد» از آقای فتحی پیشنهاد داشتم؛ نقش مهمی که در زندگی شهرزاد نقش موثری داشت و نقشی بلند و جدی محسوب می‌شد و می‌توانم بگویم بعد از شهرزاد اصلی ترین نقش همین بود که من بنا بود بازی کنم و اتفاقا پارتنرم هم حمیدرضا آذرنگ بود اما گویا به مرور فیلمنامه کوتاه و این نقش کمرنگ و در نهایت حذف شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.