2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل مصطفی زمانی بازیگر نقش یوزارسیف در سریال یوسف پیامبر

بیوگرافی کامل مصطفی زمانی بازیگر نقش یوزارسیف در سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی: از طریق همان دوست به مرحوم فرج‌ الله سلحشور معرفی شدم و درنهایت از بین 3000 نفر برای نقش یوسف پیامبر انتخاب شدم.

دوات آنلاینمصطفی زمانی هنرپیشه  گزیده کار سینما  که بازی در نقش یوزارسیف در سریال یوسف پیامبر شناخته شد 30 خرداد سال 61 در گیلان به دنیا آمد.

 

مصطفی زمانی درهمان اولین بازی آنقدر خوش درخشید که دیگر لازم نشد برای رسیدن به شهرت سالها تلاش کند. یوسف پیامبر اولین کار مصطفی زمانی بود که با مرحوم فرج اله سلحشور داشت. او نقش یوزارسیف یا همان یوسف پیامبر را بازی می کرد.

 

مصطفی زمانی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه آزاد است.

 

او در شهر فریدون کنار به دنیا آمده است، پدرش مازندرانی و مادرش گیلانی است، سه برادر و یک خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

بیوگرافی کامل مصطفی زمانی بازیگر نقش یوزارسیف

مصطفی تا هفت سالگی در  شهرستان املش زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌ کنار بزرگ شد.

 

مصطفی زمانی دربرنامه دورهمی درباره نحوه انتخاب شدنش برای سریال یوسف پیامبر گفت: از طریق یکی از دوستان متوجه شدم برای سریال یوسف پیامبربه دنبال بازیگر هستند سپس از طریق همان دوست به مرحوم فرج‌ الله سلحشور معرفی شدم و درنهایت از بین 3000 نفر برای نقش یوسف پیامبر انتخاب شدم. البته رنگ سبز چشم های من مساله بود که مجبور به استفاده از لنز شدم.

 

مصطفی زمانی مدت کوتاهی بعد از پخش سریال یوسف پیامبر پیشنهاد بازی در فیلم قلب یخی را بدلیل چهره ای که مردم از وی در نقش حضرت یوسف دیده بودند رد کرد.

 

او در سال 1394 با سریال شهرزاد وارد شبکه خانگی شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. بازی او در کنار دو سلبریتی سینمای ایران یعنی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی کار را برای دیده شدن سخت می کرد اما مصطفی زمانی به خوبی از پس آن برآمد.

 

زمانی درباره اینکه آیا تا به حال عاشق شده است می گوید: من هم در اوج جوانی عاشق بوده‌ ام و نمی‌ توان گفت نیاز به عشق نداشته‌ ام اما رابطه‌ ای عاشقانه شبیه آنچه برای فرهاد در سریال شهرزاد اتفاق می‌ افتد را نداشته‌ ام.

بیوگرافی کامل مصطفی زمانی بازیگر سریال شهرزاد

غذای مورد علاقه مصطفی زمانی سوپ است او می گوید: عاشق نودل هستم، عشق است دیگر، فقط رشته داشته باشد کافیست. یعنی من می توانستم در دهات های چین هم زندگی کنم و مدام نودل بخورم.

 

مصطفی زمانی به گفته خودش فردی خیالباف و عاشق فوتبال است. او می گوید: دوستان زیادی دارم اما همایون ارشادی و فرهاد آئیش از دوستان نزدیکم هستند و جدا از دوستان صمیمی که در حوزه های دیگر هنری دارم با این دو نفر دم خورترم.

 

مصطفی زمانی ازدواج نکرده هرچند عاشق داشتن بچه است او می گوید: بچه ام حتی اگر خواست مدرسه نرود هم نرود. اصلا اجازه می دهم هر جا دلش می خواهد بزرگ شود نمی گذارم برای چیزهای بی اهمیت خودش را ناراحت کند.

 

مصطفی زمانی در فضای مجازی فعالیت ندارد او کتاب زیاد می خواند و می گوید: وقتی واقعیت هست چرا باید به سراغ فضای مجازی برویم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.