2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
بیوگرافی کوروش زارعی ،بازیگر نقش لاوی در سریال یوسف پیامبر

بیوگرافی کوروش زارعی ،بازیگر نقش لاوی در سریال یوسف پیامبر

زارعی متاهل است. همسر او وفابه نام دارد و بازیگر است. این زوج با هم در سریال کیمیا حضور داشتند. آنها یک فرزند پسر هم دارند.

دوات آنلاین-کوروش زارعی که در سریال یوسف پیامبر نقش لاوی برادر بزرگ‌تر حضرت یوسف (ع) را بازی کرده، بازیگری اهل میناب است.

 

کوروش زارعی اول مهر سال 1351 به دنیا آمد. او هنوز نوجوانی 13 ساله  بود و در مقطع راهنمایی درس می‌خواند که به تئاتر علاقه مند شد و در همان مدرسه‌شان نمایشی را اجرا کرد که باعث شد به جشنواره سراسری دانش آموزی راه پیدا کند و در آنجا جایزه بازیگری بگیرد.

 

او در مدرسه تئاتر را ادامه داد و در کلاس چهارم نمایشی دیگر را کارگردانی کرد به‌خاطر آن جایزه مقام دوم کانون ملی منتقدان ایران را گرفت.

 

کوروش زارعی به‌دلیل علاقه‌ای که از نوجوانی به هنر و به ویژه بازیگری داشت در دانشگاه رشته هنرهای نمایشی را انتخاب کرد.

 

او قبل از این‌که در سریال یوسف پیامبر نقش لاوی را بازی کند در تئاتر کار کرده اما کمتر شناخته شده بود. مهاجرت زارعی به تهران و بازی در سریال غروب بی‌پایان در سال 1381 شروع پیشرفت این بازیگر محسوب می‌شود و او سال 88 در فیلم روز رستاخیز بازی کرد.

 

زارعی درباره بازی در نقش لاوی در سریال یوسف پیامبر گفته است: بنده نقش شخصیتی به اسم «لاوی» برادر بزرگ حضرت یوسف(علیه السلام) را بازی می کنم.شاید برایتان جالب باشد که بدانید این فرد تنها کسی بود که حضرت یعقوب(علیه السلام) یوسف را به او سپرد و در صحرا نیز وقتی برادران دیگر، قصد کشتن یوسف را کردند، تنها او بود که مانع کشته شدن برادر شد. با این حال تنها گناه لاوی شاید این بوده که در دروغ برادران به پدر در خصوص سرانجام یوسف شریک شده است.از این حیث من وقتی که فیلمنامه کار را خواندم، دریافتم که این نقش انصافاً جای کار دارد و لذا من هم برای آشناتر شدن با نقش علاوه بر آنکه چندین بار سوره مبارکه یوسف را با ترجمه کامل خواندم، تفاسیر مهم قرآنی در خصوص این سوره را نیز مطالعه کردم که اتفاقاً بسیار هم برایم سودمند بود.

 

زارعی متاهل است. همسر او وفابه نام دارد و بازیگر است. این زوج با هم در سریال کیمیا حضور داشتند. آنها یک فرزند پسر هم دارند.

 

آقای زارعی مسئول واحد کارشناسی دفتر مرکزی نمایش بچه های مسجد بود و سپس عضو انجمن بازیگران و كارگردانان خانه تئاتر ایران و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.