2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل اکرم محمدی به بهانه بازی در نقش خانم بزرگ در سریال ستایش 3

بیوگرافی کامل اکرم محمدی به بهانه بازی در نقش خانم بزرگ در سریال ستایش 3

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده است. او فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

دوات آنلاین-اکرم محمدی که نقش خانم بزرگ را در سریال ستایش 3 بازیگر کرده بازیگر پرسابقه و توانایی است که در سریال های پدرسالار و خانه سبز بسیار خاطره انگیز ظاهر شد و نقش های ماندگاری را ایفا کرد.

 

اکرم محمدی بعد از سال ها دور بودن از تلویزیون با نقش خانم بزرگ در سریال ستایش 3 به تلویزیون بازگشت.

 

اکرم محمدی که متولد سال ۱۳۳۷در تهران است دارای مدرک تحصیلی دیپلم و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده است. او فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ سریال ستایش

او همسر سابق مجید جعفری بازیگر و کارگردان است. مجید جعفری در سال ۱۳۳۰ در شیراز متولد شد. او تحصیلات مقطع لیسانس بازیگری و کارگردانی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره فوق لیسانس را در دانشگاه فارابی و با اخذ مدرک درجه یک هنری به اتمام رساند. از سال ۱۳۵۸ رئیس اداره  برنامه های نمایش شد و از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود.

 

شروع فعالیت‌های هنری اکرم محمدی با بازی در نمایش «خسیس» در سال ۱۳۶۴ همراه بود. از اکرم محمدی سریال خانه سبز به همراه خسرو شکیبایی و رامبدجوان را به خاطر داریم.

 

او در سال‌های ابتدای کارش با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله علی حاتمی همکاری کرد. محمدی در جشنواره هشتم فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم سینمایی «مادر»، نامزد بهترین بازیگر نقش دوم شد. از جمله فیلم‌های سینمایی که محمدی در آنها حضور داشته می‌توان به «دختری با کفش‌های کتانی»، «ساحره»، «شیدا» و «سام و نرگس» اشاره کرد.

 

او همچنین در سریال «اولین شب آرامش» حضوری متفاوت داشت. اکرم محمدی از یک حادثه بسیار تلخ که زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده است می گوید: «خواهرزاده‌ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می‌ماند. این اتفاق نه‌تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

 

 فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود‌ آن زمان این فیلم برای خیلی‌ها خاطره‌انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود، حادثه‌ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است: «سر یکی از صحنه‌های این فیلم پیشانی‌ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه‌هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی‌ام بخیه خورده بود و می‌بایست تا زمان کشیدن بخیه‌ها صبر کنیم.» جای شکستگی هنوز روی پیشانی اکرم محمدی دیده می‌شود و با این‌که از آن حادثه سال‌ها می‌گذرد؛ اما خاطره فیلم سام و نرگس را به واسطه زخم روی پیشانی از یاد نبرده است.

 

اکرم محمدی یک دختر دارد که از همسر سابقش مجید جعفری است. آنها سالهای زیادی با هم زندگی کردند اما در نهایت خبر جدایی شان منتشر شد. دختر خانم محمدی به گفته خودش تنها امید او برای زندگی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.