2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی بازیگر نقش نگار در سریال پناه آخر

بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی بازیگر نقش نگار در سریال پناه آخر

سیما خضرآبادی فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع لیسانس است، او چندان اهل فضای مجازی نیست و ترجیح می دهد در فضای واقعی با مخاطبانش ارتباط برقرارکند.

دوات آنلاین-سیما خضرآبادی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که کارهای درخشانی از او دیده ایم متولد سال 68 است. این بازیگر جوان در سریال پناه آخر نقش نگار را بازی کرده است.

 

سیما خضرآبادی فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع لیسانس است، او چندان اهل فضای مجازی نیست و ترجیح می دهد در فضای واقعی با مخاطبانش ارتباط برقرارکند.

 

سیما خضرآبادی اگربازیگر نمی شد شاید جهانگرد می شد جالب است بدانید که او علاقه زیادی به جهانگردی دارد و دوست دارد همه دنیا را ببیند او می‌گوید: اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه‌ای شوم. واقعا عاشق سفر هستم  و دوست دارم همه دنیا را ببینم

 

ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول، شاید در این مورد کمی محتاط باشم. کلا خیلی آدم ریسک‌ پذیری نیستم، کمی از ریسک کردن می‌ت رسم، سیماخضرابادی بسیار ورزش می کند. او به ظاهرش اهمیت می دهند و داشتن هیکل و پوستی زیبا از اولویت های اوست.  

عکس سیما خضرآبادی و شوهرش

سحرخضرآبادی پدر سخت گیری داشت.  او درباره بازیگرشدنش و واکنش خانواده اش می گوید:دانش‌ آموز درس خوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می‌ خورد، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه‌ای و پس از گذراندن دوره‌ های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم  به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

 

این بازیگر در سال 96 ازدواج کرده است.

 

خضر آبادی اولین کار خود را در سینما با فیلم سینمایی کودک و فرشته در سال 1387 در نقش لیلا آغاز کرد و بسیار خوب درخشید، اولین بار با سریال ایستگاه اخر در سال 89 وارد قاب تلویزیون شد و در سریال وضعیت سفید در سال 90 دیده شد.

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیماخضرآبادی به داشتن ظاهری شیک و زیبا بسیار اهمیت می دهد: چندان تابع مد نیستم اما در بین لباس‌ها و رنگ‌ هایی که مد می‌ شوند اگر چیزی را دوست داشته باشم و حس کنم به من می‌ آید می‌ خرم،در خریدهایم بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت می‌ دهم.

 

 هنرپیشه ها همیشه به زیبایی اهمیت می دهند چرا که یکی از عناصر موفقیتشان زیبایی است برخی این زیبایی را عمل جراحی به دست می آورند اما برخی مانند سیما خضر آبادی به زیبایی طبیعی اهمیت می دهند. او می گوید: فکر می‌ کنم هر چیز به صورت طبیعی زیباست، البته ممکن است برخی از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه کنند، اما در شرایط عادی و وقتی خداوند چهره و بدنی سالم به ما داده است چرا باید چنین کاری کنیم .

 

هرچند او انتقاداتی به سریالهای تلویزیون دارد اما در سریالهای زیادی در ایران بازی کرده استکه فهرست آنها در زیر آمده است:

● علی البدل (1396)

● آسپرین (1395) شبکه نمایش خانگی

● حانیه (1393)

● جاده چالوس (1393)

● هفت سین (1392)

● چک برگشتی (1391)

● ایستگاه آخر (1389)

● سریال وضعیت سفید (1387)

 

او همچنین در دو فیلم سینمایی نیز ایفای نقش کرده است که از یکی از آنها کودک و فرشته است.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.