2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
استقلال، آبی تر از هر آبی

استقلال، آبی تر از هر آبی

استقلال استراماچونی اگرچه همچنان از جهت نوع بازی کردن دلگرم کننده است اما از نقایصی رنج می‌برد که در این چند هفته گریبانش را گرفته بود.

دوات آنلاین-استقلالی‌ها تنها در یک مورد خلف وعده کردند. آن هم خوردن گل دوم بعد از زدن گل دوم بود و همین مسأله هم موجب شد تا شاگردان استراماچونی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر سرانجام چهره آبی برد و دشت کردن سه امتیاز را ببینند و کمی از حاشیه و مهم‌تر از آن استرس‌های ناشی از ناکامی این چند هفته فاصله بگیرند.

 

ایران ورزشی نوشت:استقلال استراماچونی اگرچه همچنان از جهت نوع بازی کردن دلگرم کننده است اما از نقایصی رنج می‌برد که در این چند هفته گریبانش را گرفته بود و مانع از موفقیتش می‌شد. نقایصی که می‌رفت در بازی با گل‌گهر سیرجان هم غافلگیرکننده ظاهر شود.

 

وقتی داور چهارم در پایان 90 دقیقه اعلام کرد 5 دقیقه وقت اضافه برای این بازی منظور شده است سراسر وجود هواداران استقلال را استرس فرا گرفت چرا که می‌ترسیدند اتفاق تکراری چند هفته اخیر باز هم تکرار شود و آنها همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند. اگرچه کارهای ترکیبی در فاز هجومی و بدون داشتن مهاجم نوک درجه اول و بازیساز قابل توجه در این بازی هم حسابی دلگرم کننده و نشانی از فلسفه فوتبالی استراماچونی در استقلال بود اما این تیم همچنان در کارهای دفاعی پراسترس و نامطمئن است. البته شاید یک دلیلش ثابت نبودن ترکیب خط دفاعی استقلال در این 6 بازی بوده باشد. کارت‌های زرد و قرمز فراوان استقلال در کنار محرومیت‌های بعد از دربی موجب شده تا استقلال در هر بازی با ترکیب متفاوت در فاز دفاعی به میدان برود. ناهماهنگی بازیکنان فاز دفاعی استقلال یک موضوع است و بازی غیرحرفه‌ای و شل این بازیکنان هم موضوع دیگری است که به ناکامی‌های استقلال دامن زده است. همین بازی پر استرس در دقایق بعد از گل دوم استقلال تا سوت پایان منجر به این شد تا همه جان به لب شوند تا سوت پایان بازی را بشنوند.

 

آنچنان که از باشگاه خبر رسیده است استقلال در صدد جذب یکی دو بازیکن جدید در فاز حمله است. چیزی که عدم وجودش نارضایتی استراماچونی را در این مدت در پی داشته. تکمیل فاز هجومی استقلال البته موجب دلگرمی هواداران می‌شود اما شاید از آن مهم‌تر این باشد که استقلال هرچه زودتر بازیکنان اصلی خط دفاعی خود را هم بشناسد. در حال حاضر به جز وریا غفوری حضور یا عدم حضور ثابت هیچ کدام دیگر از این بازیکنان در خط دفاعی استقلال قطعی نیست و آنها اگر می‌خواهند سه امتیاز‌های بیشتری کسب کنند باید زودتر به این فرم برسند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.