2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ترلان پروانه به بهانه بازی در نقش لیلا در سریال زیر تیغ

بیوگرافی کامل ترلان پروانه به بهانه بازی در نقش لیلا در سریال زیر تیغ

لیلای سریال زیر تیغ اولین بار در سه سالگی جلوی دوربین رفت و از همان کودکی به بازیگری حرفه‌ای تبدیل شد.

دوات آنلاین-ترلان پروانه بازیگر زن سینمای ایران از آن دست بازیگرانی است که از کودکی وارد این حرفه شد و در سریال زیر تیغ نقش لیلا دختر محمود و طاهره را بازی کرد و پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های دیگر حضور یافت.

 

ترلان پروانه، بازیگر نقش لیلا در سریال زیر تیغ شیرازی است او روز 18 تیر 1377 در این شهر به دنیا آمد. او یک برادر بزرگ‌تر از خودش به نام عرفان دارد.

 

پدر ترلان پروانه مهندس است و مادرش پریسا فروغی زنی خانه‌دار است که بسیار به بازیگری علاقه داشت  و شاید همین امر هم به هنرپیشه شدن ترلان کمک کرد.

 

ترلان 3 ساله بود که خانمی در فرودگاه او را دید و از چهره‌اش خوشش آمد. آن زن به مادر ترلان  پیشنهاد داد ترلان در یک تیزر تبلیغاتی شامپو بازی کند. مادر ترلان این پیشنهاد را قبول کرد.

عکس کودکی ترلان پروانه

اولین تجربه جدی ترلان به عنوان بازیگر در سال 1382 با سریال بچه های پایش رقم خورد  و او بعد از آن در سریال‌های خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها بازی کرد و سپس در سریال زیر تیغ در نقش لیلا دختر پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا بازی کرد.

ترلان پروانه و پرویز پرستویی 11 سال بعد از سریال زیر تیغ

این بازیگر زن در دانشگاه گرافیک خوانده اما می‌گوید: من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

 

زندگی خصوصی ترلان پروانه

چند جمله هم از ترلان درباره عادات غذایی‌اش بخوانید: در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد. خودم آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

 

ترلان به شدت اهل ورزش است . او می‌گوید:ورزش حرفه ای من بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است. کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

 

شایعه ارتباط ترلان پروانه با دو فوتبالیست

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی و سپس ازدواج او با فرشاد احمد زاده از شایعاتی بود که تا مدت‌ها در فضای مجازی می‌پیچید.

 

ترلان پروانه به این اخبار واکنش نشان داد و گفت: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

 

او افزود:«برخی از فامیل‌های دور با من تماس می گرفتند و گاه به واسطه این شایعه‌ها به من تبریک می‌گفتند، اما واقعیت این است که آنها از هیچ چیز اطلاع نداشتند و تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار گرفته بودند، هرچند که فامیل‌های نزدیک از تمامی این شایعه‌های بی‌اساس مطلع بودند و آن را باور نداشتند.»

 

همچنین مدتی هم شایعه ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی سر زبان‌ها افتاد اما ترلان پروانه در این باره توضیح داد:شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.