2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال نوار زرد + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال نوار زرد + خلاصه داستان و بازیگران

کارگردان سریال نوار زرد: عزمی وجود دارد که یک پلیس دوست‌ داشتنی در سریال نوار زرد نشان دهیم و سعی ما هم این است که مردم فکر نکنند پلیسی که در تلویزیون می‌بینند با پلیس واقعی متفاوت است.

دوات آنلاین-سریال نوار زرد سریال پلیسی خوب و خوش ساختی است که البته دو سال قبل نیز به مناسبت هفته ناجا از شبکه دو پخش شده بود و حالا دوباره روی آنتن رفته است.

 

خلاصه داستان سریال نوار زرد

این سریال داستان یک سرگرد آگاهی به نام کاوه کیهان را روایت می کند که گره پرونده های جنایی را باز می کند و در این میان به پرونده ای برمیخورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان میکشد این واقعیت بر می گردد به سال ها پیش زمانی که در بم خدمت می کرد و زلزله بم....

 

شخصیت اصلی این سریال یک سرگرد آگاهی استثنایی است؛پلیسی شیک و پیک و اتو کشیده، خشک و بی روح، همه فن حریف؛ کسی که چندان قانونگرا نیست و خود مختار و خودسر است و در برنامه و پرونده همکارانش دخالت می‌کند؛ شاسی بلند سوارمی‌شود، مرفه است، -بسیاری ازپلیس‌های ما دچار مشکلات مادی،اجاره خانه و..هستند، مانند سایرمردم!- گره تمام پرونده‌های نیم مانده و مشکوک به دست او گشوده می‌شود و…در یک کلام پلیسی که فقط فارسی حرف می‌زند، ولی تیپ و رفتارپلیس‌های خارجی را دارد.

سریال نوار زرد

بازیگران سریال نوارد زرد

بازیگران سریال نوار زرد عبارتند از :امیر آقایی در نقش سرگرد کاوه کیهان ، بهاره کیان افشار در نقش رعنا ، سیروس گرجستانی در نقش پدر سرگرد کیهان ، قاسم زارع در نقش سرهنگ ، کمند امیر سلیمانی در نقش فرشته (خواهر سرگرد کیهان) ، محسن بهرامی در نقش سروان محسن ، امید روحانی در نقش دکتر پزشکی قانونی ، نادر مشایخی در نقش استاد موسیقی ، شهین تسلیمی در نقش خانم گلچین ، سیروس میمنت در نقش بهرام و سمیرا حسینی در خانم توکلی (پلیس و منشی اداره آگاهی).

 

نوار زرد چند قسمت است

سریال نوار زرد در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده است و شما در آن با شخصیت‌هایی همراه می شوید که نه سیاه هستند و نه سفید بلکه کاملا وجهه انسانی دارند و خاکستری به نظر می‌رسند.

سریال نوار زرد

کارگردان نوار زرد چه گفت

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال پلیسی «نوار زرد» قبلا گفته بود: ما در درجه اول سریالی می‌ سازیم که اتمسفر خوب و قهرمانِ دوست‌ داشتنی داشته باشد و از داستان‌های جذابی برخوردار باشد که مخاطب سراغ شبکه ای مثل جم نرود.

 

او توضیح داده بود: عزمی وجود دارد که یک پلیس دوست‌ داشتنی در سریال نوار زرد نشان دهیم و سعی ما هم این است که مردم فکر نکنند پلیسی که در تلویزیون می‌بینند با پلیس واقعی متفاوت است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال نوار زرد

سریال نوار زرد هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود و اگر می‌خواهید تکرار آن را تماشا کنید باید ساعت‌های 12 و 16:15 روز بعد سری به شبکه دو بزنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.