2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حمید عطایی بازیگر نقش مرتضی در سریال ترور خاموش: منتظر شوک در قسمت‌های آینده باشید

حمید عطایی بازیگر نقش مرتضی در سریال ترور خاموش: منتظر شوک در قسمت‌های آینده باشید

سریال ترور خاموش گره‌افکنی‌هایی دارد که در قسمت‌های بعدی به تدریج گره گشایی می‌شود.

دوات آنلاین-حمید عطایی بازیگر نقش مرتضی در سریال ترور خاموش برای بینندگان این سریال یک پیام ویژه دارد. او می‌گوید در قسمت‌های آینده منتظر شوک باشید.

 

حمید عطایی درباره نقش خود در سریال ترور خاموش گفت : مرتضی ماموری باهوش، شکاک، متفکر و نکته سنج است. برای من همیشه مهم بوده است قصه‌هایی که در یک سناریو پردازش می‌شود، ما به ازای واقعی داشته باشد و خوشبختانه سریال ترور خاموش به معضلاتی واقعی در جامعه می‌پردازد.

 

عطایی درباره اهمیت حضور در سریال‌هایی با چالش‌ها و معضلات واقعی روز جامعه عنوان کرد: همه ما در جامعه با شغل یا کارمان خدمت می‌کنیم و من هم با نقشی که بازی می‌کنم خدمت می‌کنم و فکر می‌کنم به این ترتیب می‌توانم به نوعی ادای دین کنم و به نظرم نگاهی مسئولانه است که برخی از معضلات جامعه را در سناریوها بیاورید.

 

این بازیگر با اشاره به قدرت تاثیرگذاری سریال‌های استراتژیک و جدی برای مخاطب توضیح داد: یکی از راهکارها برای ایجاد حال خوب برای مردم تولید و پخش سریال‌های کمدی است که راهکار بدی هم نیست، اما از این طریق مسائل و مشکلات همچنان سر جایشان باقی هستند و ناپدید و نابود نمی‌شود اما در ژانری که من بیشتر در آن فعالیت دارم می‌توان کمک کرد که این دردها و مصائب از بین برود.

 

وی با اشاره به جذابیت چنین فیلمنامه‌هایی برای خودش تصریح کرد: این فیلمنامه‌ها قهرمان و ضدقهرمان دارند و روی قهرمان درون شما تاثیر می‌گذارد. از طرفی چون فضایی جدی دارند وقتی در قالب درام قرار می‌گیرند تاثیرگذاری بیشتری دارند درواقع اگر سناریوپردازی درست باشد و قهرمان و ضدقهرمان به طور منطقی تعریف شود سناریو جذاب می‌شود.

 

عطایی اظهار کرد: سریال ترور خاموش هم برای من اینگونه بود، وقتی سیناپس را خواندم به معضلی می‌پرداخت که معضلاتی مثل اعتیاد را ریشه‌یابی می‌کند به گونه‌ای که به جاهای عجیب می‌رسد.

 

وی درباره تصویری که تاکنون از ماموران امنیتی در فیلم و سریال‌ها دیده شده است، بیان کرد: من کار چندان مهمی ندیده‌ام و البته کمتر دقتی برای ارائه تصویر درست وجود دارد. اگر به فیلم‌های جیمز باند و حساسیت‌های انتخاب نقش و  تبلیغات رسانه‌ای که برای آن می‌شود دقت کنید می‌بینید که در جهان این نقش‌ها بسیار اهمیت دارند.

 

وی در واکنش به نقش ماموران که کنشمندی کمتری دارند و بیشتر به رصد ماجراها می‌پردازند، اظهار کرد: سریال چند شوک دارد که یکی از آن‌ها در همین قسمت‌های آینده دیده می‌شود ولی نمی‌توان جزئیاتی از این اتفاقات را بیان کرد، چون ممکن است داستان لو برود. برخی دیگر هم چنین سوالی را مطرح می‌کنند اما داستان در ابتدا نشان می‌دهد که این تیم ماموران چگونه پیش می‌روند و آنچه می‌بینید ساختاری است که برای فیلمنامه طراحی شده است.

 

بازیگر  سریال ترور خاموش اضافه کرد: بخشی از سریال هم به توضیحات من نیاز ندارد. گاهی برخی از اطرافیان سوالی را کرده‌اند اما در یکی دو قسمت بعد جواب داده شده است درواقع سریال گره‌افکنی‌هایی دارد که در قسمت‌های بعدی به تدریج گره گشایی می‌شود.

 

عطایی با اشاره به ویژگی‌های مرتضی مامور امنیتی‌ای که نقش او را بازی می‌کند، گفت: مرتضی وطن‌پرست، متفکر، عمیق، جستجوگر، شکاک و مبارز است و همچنین بسیار باهوش و نکته سنج است. همان ابتدا که فیلمنامه را خواندم متوجه شدم که تم داستان چه ویژگی‌هایی در نهان دارد و چه پتانسیل‌هایی دارد.

 

وی در پایان درباره انتخاب نقش‌های خود اظهار کرد: من بعد از «مختارنامه» پیشنهادهای بسیاری داشتم به ویژه در نقش‌های تاریخی اما نمی‌توان همینطوری کاری را انتخاب کرد و بعد از آن فقط در سریال «یلدا» بازی کردم.

 

منبع: مهر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.