2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جزئیات اتهام  افساد فی الارض و بیوگرافی کامل محسن لرستانی، خواننده معروف

جزئیات اتهام افساد فی الارض و بیوگرافی کامل محسن لرستانی، خواننده معروف

وکیل محسن لرستان: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

دوات آنلاین-وکیل محسن لرستانی خواننده مطرح  اعلام کرد موکلش به اتهام افساد فی الارض بازداشت شده و پرونده او در دادگاه انقلاب است.

 

سید کاظم حسینی گفت موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی است که در فضای مجازی منتشر کرده بود؛ او شاکی خصوصی ندارد.

 

وی  از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی به اتهام افساد فی‌الارض و ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

 

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

 

وی افزود: پرونده موکلم با صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی الارض و با شکایت مدعی العموم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

 

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

 

بیوگرافی کامل محسن لرستانی

محسن لرستانی متولد سال 58 است و در محله باغ ابریشم کرمانشاه به دنیا آمده است

 

محسن لرستانی از همان دوران نوجوانی به فکر خوانندگی افتاد. او تا مدت ها در مجالس مختلف برنامه اجرا می کرد اما پختگی لازم را نداشت، در سال 1386 در 28 سالگی دو آهنگ زندان و غربت را منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت. محسن در این سالها با حمایت برادر بزرگترش رضا که او نیز سالها در کرمانشاه خوانندگی می کرد پا به این عرصه گذاشت.

 

کم کم با انتشار آهنگ هایی مانند بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا به یک خواننده صاحب نام در کرمانشاه  تبدیل شد.

 

انتشار برخی کلیپ ها نشان می دهد آقای لرستانی در یک مهمانی با حضور وحید مرادی (از اشرار معروف تهران که به قتل رسید) برنامه اجرا کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.