2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
کوین فورچونه: فرانسه هم طرفدارانی مثل تیم تراکتور ندارد

کوین فورچونه: فرانسه هم طرفدارانی مثل تیم تراکتور ندارد

تبریز شهر بسیار خوبی است؛ البته من چندان نتوانستم در سطح شهر حضور یابم ولی دوست دارم تبریز و ایران را ببینم و با رسم و رسوم اینجا آشنا شوم.

دوات آنلاین-فورچونه بازیکن تیم تراکتور که از هوادران تیمش شگفت زده شد گفت: در فرانسه هم طرفدارانی مثل طرفداران تراکتور وجود ندارد.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتور در خصوص بازی با پاس همدان گفت: ما باید تمام بازی‌ها را ببریم و قدم به قدم به سمت موفقیت پیش برویم.

 

 کوین فورچونه در خصوص وضعیتش در تراکتور، اظهار کرد: من از وضعیتم در تراکتور رضایت دارم و توانستم با تیم هماهنگ شوم؛ همچنین کیفیت کمپ تمرینی تیم نیز بسیار خوب است که باعث شده از تمرینات لذت ببرم.

 

وی در رابطه با اولین گلی که با پیراهن تراکتور به ثمر رساند، بیان کرد: گلزنی برای تراکتور بسیار خوب هست و با تمرینات می‌توانم در ادامه هم برای تراکتور موثر ظاهر شوم.

 

فورچونه در رابطه با زندگی در تبریز، گفت: تبریز شهر بسیار خوبی است؛ البته من چندان نتوانستم در سطح شهر حضور یابم ولی دوست دارم تبریز و ایران را ببینم و با رسم و رسوم اینجا آشنا شوم.

 

وی در خصوص هواداران تراکتور نیز بیان کرد: واقعا طرفداران ما خیلی خوب هستند و حتی در فرانسه نیز چنین هوادارانی را ندیده‌ام، تراکتور تیم بزرگ و پرطرفداری در ایران است که هوادارانش به من انرژی مثبت می‌دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.