2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
هنوز هیچ اثری از زهرا حسینی ، دختر گمشده، نیست

هنوز هیچ اثری از زهرا حسینی ، دختر گمشده، نیست

هر جایی که فکر میکردم شاید نشانی از زهرا پیدا شود، گشته ام و دیگر نمی دانم باید چه کار کنم.

دوات آنلاین-یك هفته از ناپدید شدن زهرا  حسینی شیرازی در روستای قلعه نو گذشت و جست‌وجوها برای یافتن این دختر گمشده بی نتیجه مانده است. خانواده اش هر روز سراغ پلیس و امدادگران می روند تا خبر جدیدی از دخترشان به دست بیاورند، اما دست خالی برمی گردند.

 

هلال احمر احتمال غرق شدن کودک در کانال آب را ضعیف می داند و پلیس با طرح چهار فرضیه تحقیقات برای یافتن او را آغاز کرده است.

 

به گزارش خبرنگار جام جم، از دوشنبه شب که زهرا حسینی شیرازی مشغول بازی مقابل در خانه شان بود و ناگهان ناپدید شد تا ظهر شنبه، تلاش های زیادی برای یافتن ردی از او انجام شده است. از تلاش نیروهای هلال احمر با جست وجو در محل به كمك سگ های زنده یاب گرفته تا تلاش ماموران نیروی انتظامی و بررسی تمام دوربین های مدار بسته همه برای یافتن اثری از زهرا بی نتیجه بود.

 

روز گذشته پدر زهرا در تماس با خبرنگار جام جم گفت: حال مادر زهرا هر روز که میگذرد، بدتر می شود. شبها خواب به چشمانش نمی آید و ترس و اضطراب از این که فرزند خردسالش الان در چه حالی است، او را رها نمی کند. خیلی ها به ما می گویند برای پیدا شدن دخترمان نذر و دعا کنیم. اما خیلی نذر و دعا کرده ایم و من می خواهم از مردم خواهش کنم تا پیداشدن زهرا، كودك ما را فراموش نکنند و همچنان به انتشار عکسهای او ادامه دهند.

 

وی ادامه داد: روز یکشنبه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محله مان در قلعه نو حاضر شدند و تحقیقات را ادامه دادند. آنها درباره نتیجه تحقیقات به ماحرفی نمی زنند.

 

پدربزرگ زهرا هم در گفت وگو با جام جم گفت: هر لحظه پیگیر خبری از نوه ام هستم و هر روز به اداره آگاهی سر می زنم. آنها در تلاش برای روشن شدن موضوع هستند، اما هنوز خبر خاصی به مانشده و اگر اقدام خاصی هم انجام داده اند، ما را در جریان آن قرار نمی دهند. هر جایی که فکر میکردم شاید نشانی از زهرا پیدا شود، گشته ام و دیگر نمی دانم باید چه کار کنم.

 

در کانال نیفتاده بود

پس از ناپدید شدن زهرا در قلعه نو، تیم های هلال احمر از نخستین گروه هایی بودند که در منطقه حاضر شده و جست وجو برای یافتن او را آغاز کردند.

 

امدادگران ۱۲ ساعت با سگهای زنده یاب اطراف کانال آب را جست وجو کردند، اما ردی از زهرا به دست نیامد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران  در تشریح عملیات جست وجو با سگهای زنده یاب برای یافتن زهرا به جام جم گفت: پس از ناپدید شدن زهرا در شامگاه دوشنبه گذشته، ابتدا موضوع در هیات مذهبی محل اعلام می شود و ۵۰ نفر از مردان منطقه جست وجو را آغاز می کنند. در ادامه نیز به هلال احمر اعلام شد تیم ما همراه سگ زنده یاب از پیشوا راهی منطقه شدند. تا صبح همکاران محل ناپدید شدن دختر بچه و اطراف آن را جست وجو کردند اماردی به دست نیامد.

 

شاهین فتحی ادامه داد: در فاصله ۲ متری محل ناپدید شدن دختربچه یك کانال آب کشاورزی قرار دارد که احتمال سقوط در این کانال مطرح شد. البته زمانی که امدادگران به منطقه رسیدند، آب شدت زیادی نداشت. این کانال به زمین های کشاورزی در همان حوالی ختم می شد. امدادگران تاصبح اطراف کانال و زمین های کشاورزی را جست‌وجو کردند اما ردی از دختربچه به دست نیامد.

 

وی خاطرنشان کرد: صبح روز بعد با دستور بازپرس کشیك، یك تیم دیگر پیاده هم در محل حاضر شد و تیم جست وجوو نجات، محل هایی را که احتمال داشت کودك در آنجا دچار حادثه شده باشد جست وجو کردند. در مجموع ۱۲ ساعت در محل جست وجو کردیم که هیچ ردی از دختر بچه یا حتی لباسهایش به دست نیامد. در حوادثی مثل سیلاب، پیداکردن لباسهای قربانی، ما را به جسد می رساند.

 

فتحی تاکید کرد: اگر دوباره نیاز به جست وجو در منطقه باشد همکاران ما آمادگی دارند آنجا را جست وجو کنند.

 

قربانی کودک ربایی نشده است

رئیس پلیس آگاهی تهران آخرین وضعیت پرونده را تشریح کرد و گفت: امیدواریم به زودی خبرهای خوبی از این پرونده به خانواده دختر بچه و مردم بدهیم.

 

سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با جام جم اظهار کرد: از روز دوشنبه که این موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد، کارآگاهان و کارشناسان خبره در محل ناپدیدشدن زهرا حاضر شدند. سعی کردیم اطلاعات ماجرا را از کانال های مختلف بررسی کنیم. خانواده کودک به عنوان مهم ترین کانال اطلاعاتی، به فرد خاصی مظنون نبوده و اطلاعاتی درباره ماجرانداشتند.

 

وی ادامه داد: پیش بینی های مختلف ارائه شد؛ یکی از آنها کانال آب بود که اطراف آن جست وجو شد اما ردی از کودک به دست نیامد. جلسه ای در این باره با کارآگاهان پرونده داشتم که چهار فرضیه را مطرح کرده و تحقیقات را روی آن متمرکز کردیم. امیدواریم طی روزهای آینده خبرهای خوبی از سرنوشت دختربچه اعلام کنیم.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره ادعای خانواده دختر بچه درباره ربایش زهرا گفت: فیلم های دوربین را چند بار بررسی کردیم و باتوجه به این فیلم، کودک ربایی منتفی است. دختر بچه خیلی راحت در کوچه راه می رفت و تردد مشکوکی هم در آنجا وجود ندارد. حال احتمال دارد مسیری را رفته و فردی او را پیدا کرده و به خانه برده یا دچار حادثه شده باشد.

 

وی از افرادی که از سرنوشت دختربچه اطلاعاتی دارند، خواست موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/26
به نظر بنده شاید در کانال و جوی و امثال آن افتاده شده مثلا شاید وسیله ای با بچه برخورد کرده و بعد پرت شده در کانال و ...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.