2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
گم شدن پیرزن پولدار پس از اختلاف با وارثان شوهر

گم شدن پیرزن پولدار پس از اختلاف با وارثان شوهر

این زن 90 ساله که تنها زندگی می کرد از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

دوات آنلاین -تحقیقات درباره ناپدید شدن ناگهانی پیرزن پولدار با تحقیق از فرزندان شوهر اولش وارد مرحله تازه‌ای شده است.

 

به نوشته روزنامه جوان، چندی قبل مرد جوانی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی خاله سالخورده‌اش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: خاله‌ام گوهر ۹۰‌سال سن دارد و چند سالی است که پس از فوت شوهرش در خانه بزرگش در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران تنها زندگی می‌کند.

 

ما همیشه جویای احوال او هستیم و گاهی تلفنی و گاهی هم برای دیدنش به خانه‌اش می‌رویم. چند روز قبل با خاله‌ام تماس گرفتم، اما او جواب نداد که احتمال دادم خواب یا دستش بند باشد. پس از این چند بار دیگر با او تماس گرفتم، اما وقتی به تماس‌های من جواب نداد نگرانش شدم و به خانه‌اش آمدم که دیدم در خانه‌اش نیست.

 

بعد از آن بود که من و بستگان نزدیک برای پیدا کردنش به جستجوی پرداختیم و حتی به مراکز درمانی هم سر زدیم، اما هیچ اثری از خاله سالخورده‌ام پیدا نکردیم و الان احتمال می‌دهیم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد.

 

اختلاف ارثیه

وی در ادامه گفت: خاله‌ام ملک و املاک زیادی دارد و زن پولداری است، چون شوهرش پولدار و بازاری بود و املاک زیادی در شهر‌های اطراف داشت. شوهرش قبل از اینکه با خاله‌ام ازدواج کند با زن دیگری ازدواج کرده بود که از آن زن یک دختر به نام پریسا دارد و پریسا هم پسری به نام کیوان دارد. او وقتی زن اولش را طلاق داد با خاله‌ام ازدواج کرد و ارتباطش را با همسر اولش قطع کرد و همین موضوع باعث شد آن‌ها با خاله‌ام اختلاف پیدا کنند.

 

دختر و نوه‌اش مدعی بودند که همه ارثیه در اختیار خاله‌ام است و به همین دلیل چند باری با هم درگیر شده بودند. من و بستگانم الان احتمال می‌دهیم که پریسا و کیوان، خاله‌ام را ربوده‌اند و او را به قتل رسانده‌اند تا تمام ارثیه را تصاحب کنند. چون الان مدتی است از خاله سالخورده‌ام خبری نیست و ما هم هیچ اثری و ردی از او پیدا نکرده‌ایم و احتمال می‌دهیم که او به قتل رسیده‌است و از پریسا و پسرش به اتهام قتل شکایت دارم.

 

با شکایت مرد جوان پرونده به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. همزمان با احضار مادر و پسر برای تحقیق، مأموران در تلاشند تا ردی از زن سالخورده پولدار به‌دست بیاورند و راز این حادثه را بر ملا کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.