2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آموزش آشپزی/ 4 روش متنوع برای پخت ماهی

آموزش آشپزی/ 4 روش متنوع برای پخت ماهی

دوات آنلاین-پختن ماهی به روش های مختلفی انجام می شود که هر کس به ذائقه خودش یکی از روش ها را استفاده می کند . در ادامه به چهار روش متفاوت پخت ماهی اشاره می کنیم:

 

سوخاری کردن ماهی

طعم غذاهای سوخاری را بیشتر مردم دوست دارند. برای  بهتر شدن طعم ماهی می‌توانید آن را حدود نیم ساعت پیش از سرخ کردن، در ترکیبی از آب لیمو، نمک،‌ پودر فلفل سیاه و پودر سیر بخوابانید.

 

تنوری کردن ماهی

برای تنوری کردن ماهی در منزل از فر استفاده کنید.برای این نوع طبخ بهتر است ماهی بزرگ تری  را انتخاب کنید.ابتدا داخل شکم ماهی را تمیز و با لیمو و دانه انار طعم دار کنید، ماهی را داخل فویل بپیچیدو در تابه یا سینی به مدت لازم داخل فر قرار دهید.

 

آب پز کردن ماهی

پختن ماهی درآب ممکن است آن را بی مزه کند، بنابراین پیشنهاد ما این است که قطعات طعم دار گوشت ماهی را داخل فویل بپیچید و در آب جوش بیندازید تا پخته شود . می توانید چند تکه کوچک لیمو را هم با تکه های گوشت داخل فویل قرار دهید .

 

بخارپز کردن ماهی

ماهی بخارپزبیشتر برای افرادی که عاشق طعم‌های طبیعی و سبزیجات هستند، مناسب است. برای تهیه این ماهی، نیازی به استفاده از روغن نیست. ماهی در روش بخارپز، عطر و طعم سبزی‌های مختلف را به خود می‌گیرد و فقط افزودن کمی نمک و فلفل سیاه قبل از پخت به آن‌ کافی است. در این روش، ابتدا باید کف تابه را با مقداری سیب‌زمینی حلقه شده بپوشانید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.