2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

فیلم/ مرگ پسر عاشق هنگام خواستگاری لاکچری زیر آب

من نمی‌توانم به اندازه کافی نفسم را نگه دارم تا همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را به تو بگویم. اما همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را هر روز بیشتر دوست می‌دارم

دوات آنلاین-مرد آمریکایی که قصد داشت به شیوه‌ای لاکچری و غیرمعمول از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کند جانش را در این راه از دست داد و هرگز جواب مثبت عروس را نشنید.

 

استیون وبر جونیور دختر مورد علاقه‌اش را با خود از آمریکا به تانزانیا برد و در آنجا به یک آکواریوم بزرگ رفتند. سپس مرد جوان زیر آب رفت تا از پشت شیشه آکواریوم از این دختر خواستگاری کند اما قبل از این‌که بتواند از آب بیرون بیاید غرق شد و جان باخت.

 

کنشا دختر مورد علاقه استیون بعد از مرگ نامزدش نوشت: «تو هیچ گاه از آن اعماق بازنگشتی، از این رو، هیچ گاه جواب من را نشنیدی. "بله، بله، یک میلیون بار بله، با تو ازدواج خواهم کرد".»

 

در فیلمی که کنشا از لحظه خواستگاری منتشر کرد و بیش از یک میلیون بازدید داشت، استیون، در حالی که برگه‌ای در دست دارد، زیر آب دیده می‌شود. روی این برگه نوشته شده است: «من نمی‌توانم به اندازه کافی نفسم را نگه دارم تا همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را به تو بگویم. اما همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را هر روز بیشتر دوست می‌دارم!» استیون سپس، صفحه دوم برگه را به کنشا نشان می‌دهد که روی آن درخواست ازدواج نوشته شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.