2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زندگی سرشار از عشق فریبا نادری، بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

زندگی سرشار از عشق فریبا نادری، بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

این زوج زندگی عاشقانه‌ای را شروع کردند و تولد فرزندشان بر این عشق افزود.

دوات آنلاین-فریبا نادری برخلاف نقشش در سریال ستایش یعنی همان پری سیمای بدجنس زنی بسیار مهربان و خوش‌اخلاق است و اصلا همین تضاد شخصیت خودش با نقش پری سیما یکی از مشکلات او در سریال ستایش بود به ویژه این‌که زمان بازی در این سریال تازه مادر شده و سرشار از احساسات زیبا بود اما وقتی جلوی دوربین قرار می‌گرفت باید شخصیتش را کاملا تغییر می‌داد.

 

نادری در برخلاف پری سیمای سریال ستایش که حلال و حرام نمی‌شناسد، در زندگی‌اش فردی بسیار معتقد است. او می‌گوید: من یک مسلمان معتقدم. به احکام دینم پایبندم. نماز می‌خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته‌ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌کنم و از واجبات زندگی من است. بی‌اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

 

فریبا نادری سن زیادی ندارد. او متولد 21 فروردین سال 63 است با این حال زندگی‌اش فراز و فرودهای زیادی داشته؛ فراز و فرودهایی از جنس عشق.

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش متولد 21 فروردین سال 63 است

فریبا نادری سال 85 پای سفره عقد نشست. او عاشق مردی مهربان و خوش اخلاق هنرمند شده بود که البته 27 سال از خودش بزرگ‌تر بود و تا پایان عمر شوهرش یعنی مسعود رسام با هم عاشقانه زندگی کردند.

 

اما او چگونه با مسعود رسام آشنا شد: هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می‌کرد و از افراد مختلف تست می‌گرفت. می‌دانستم خانواده‌ام مخالفت می‌کنند. در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس‌های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی‌های بازیگری‌ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده‌ام بتوانند سر صحنه حاضر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

 

فریبا نادری در مدت آشنایی با مسعود رسام فهمید او به سرطان مبتلا است با این حال دو سال بعد از اطلاع از این موضوع به خواستگاری مسعود جواب مثبت داد.

 

نادری می‌گوید: مسعود آن زمان با دخترش دنا زندگی می‌کرد. در سریالهایی که با مسعود داشتم فهمیدم به من علاقه‌‌مند شده‌ است. وقتی در اوج بیماری‌اش به من گفت دوستم دارد عاشقش شدم. همان موقع دکترها به مسعود گفته‌ بودند شش ماه بیشتر زنده‌ نیست. مسعود هم این موضوع را به من گفت و من با آگاهی کامل نسبت به این موضوع با مسعود ازدواج کردم اما عشقی که میان ما بود باعث شد تا مسعود 3 سال بعد از ازدواج ما زندگی کند و آن سالها بسیار برای من لذت بخش بود.

 

البته خانواده فریبا نادری با این وصلت مخلف بودند اما به گفته این بانوی بازیگر عشق به مسعود برای او چیز دیگری بود و باعث شد تا جلوی خانواده‌اش بایستد.

 

این عشق تبدیل به چیزی شبیه به تراژدی شد چون مسعود رسام سال 88 فوت شد و فریبا نادری را با کوهی از غم و اندوه تنها گذاشت. زن جوان دچار افسردگی شدید شد و حتی تا مدت‌ها خانه‌نشین ماند و مدتی طول کشید تا بتواند دوباره روحیه‌اش را احیا کند و به زندگی برگردد.

 

عشق در سال 95 بار دیگر چهره‌اش را به فریبا نادری نشان داد و او همسر مهرداد طباطبایی شد که گفته می‌شود فرد ثروتمندی است.

 

این زوج زندگی عاشقانه‌ای را شروع کردند و تولد فرزندشان بر این عشق افزود. فریبا نادری برای تولد بچه‌اش به کانادا رفت و بعد از بازگشت در سریال ستایش نقش پری سیما را بازی کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهرداد 1398/06/31
خانم نادری درود به شیرپاکی که خورده ای؛من آدم معتقدبه قضاو قدرنیستم امساک ندارم که دروجودت چیزی بوده که لیاقت این شیرین ودرد تواماً راازایجاد کرده است. باآرزوی سلامتی وموفقیت شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.