2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زن پرستار را کشتم و آتش زدم
پرونده مرد متهم به قتل به دادگاه فرستاده شد

زن پرستار را کشتم و آتش زدم

قصد داشتم مقتول را ساکت کنم که به خاطر رفتارهایش عصبانی شدم و ناخواسته مرتکب قتل شدم.

دوات آنلاین-مرد میانسال که به خاطر اختلاف حساب زن پرستار را به قتل رسانده است، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود

 

به گزارش جوان، ۱۹ آذر سال ۹۷ مردی مأموران پلیس را از ناپدید شدن ناگهانی همسرش به نام آزاده باخبر کرد و در توضیح به مأموران گفت: «Hزاده پرستار است و در یک مطب کار می کند. روز گذشته او از خانه به محل کارش رفته اما دیگر برنگشت، با مطب تماس گرفتم که منشی گفت همسرم به مطب نرفته است و تلفن همراهش نیز خاموش است. احتمال می دهم برایش اتفاق بدی افتاده باشد، »

 

با ثبت این اظهارات، تلاش برای یافتن زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه در اولین بررسی ها مشخص شد وی همان روز با اسنپ به یکی از ایستگاه های مترو رفته است.

 

به این ترتیب راننده اسنپ بازداشت شد و در بازجویی ها گفت: «آن روز زن جوان به مقصد ایستگاه مترو سوار ماشینم شد که بین راه تلفنش زنگ خورد، او با مردی درباره سند زدن یک ملک صحبت می کرد و می خواست با او قرار ملاقات بگذارد.»

 

بعد از این توضیحات، تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و مأموران دریافتند زن جوان مدتی قبل ملکی را از مرد میانسالی به نام محمود خریداری کرده اما در این معامله با فروشنده اختلاف حساب دارد، با بدست آمدن این سرنخ محمود تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

 

او ابتدا مدعی شد از سرنوشت آزاده بی اطلاع است اما در بازجویی های فنی سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل زن جوان اعتراف کرد.

 

او در شرح ماجرا گفت:ملکی داشتم که چند ماه قبل آن را به مرد جوانی فروختم. آن مرد بلافاصله همان ملک را با زن جوان معامله کرد و سفته های مرا به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به او داد. وقتی متوجه موضوع شدم تلفنی با آن زن صحبت کردم و خواستم مشکل را حل کند.

 

متهم در ادامه گفت: «در آخرین صحبتی که با هم داشتیم قرار شد او مقابل محل کارم بیاید تا حضوری با هم صحبت کنیم، اما با دیدنش شوکه شدم چون تیپ و ظاهر خیلی زننده‌ای داشت، از ترس اینکه همکارانم حرفی نزنند بلافاصله با خودروی پرشیا نزدیکش رفتم و او روی صندلی جلو نشست

. اعتراض کردم و خواستم به صندلی عقب برود اما عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. از ترس آبرویم دستم را روی گلویش گذاشتم تا او را ساکت کنم اما بی فایده بود و او همچنان فحاشی می کرد. این شد که عصبانی شدم و با دو دستم گلویش را فشار دادم و بیهوش شد.»

 

متهم در آخر گفت: «چند سال است دیالیز می شوم و حال خوبی ندارم. روز حادثه هم قصد داشتم مقتول را ساکت کنم که به خاطر رفتارهایش عصبانی شدم و ناخواسته مرتکب قتل شدم. بعد از قتل نمی دانستم با جسد چکار کنم این شد که از ترس به اتوبان قم رفتم و بعد از خریدن بنزین در جاده قم جسد را آتش زدم.»

 

بعد از اقرارهای مرد میانسال و بازسازی صحنه جرم، پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای دم کامل و به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد به این ترتیب متهم به زودی در همان شعبه پای میز محاکمه خواهد رفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1398/06/28
این زنان نباید بدون همسر با کسی قرار ملاقات بگذارند و....متاسفانه خفت گیری زیاد شده است حتی با دوستی کردن و....

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.