2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل و بیوگرافی بازیگران زن سریال ترور خاموش

معرفی کامل و بیوگرافی بازیگران زن سریال ترور خاموش

نقش‌ها و زندگینامه بازیگران زن سریال ترور خاموش در ادامه آمده است.

دوات آنلاین-بازیگران زن سریال ترور خاموش توانسته‌اند بازی‌های خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارند. در ادامه با بیوگرافی این بازیگران و نقش‌های آنها آشنا شوید:

 

ستاره اسکندی بازیگر نقش مینا

نقش مینا در سریال ترور خاموش را ستاره اسکندری بازی کرده است.

نقش مینا در سریال ترور خاموش را ستاره اسکندری بازی کرده است.

ستاره اسکندری خانواده‌ای هنرمند دارد. او  متولد 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه است.

 

او در دانشگاه رشته مترجمی زبان خوانده و شهرتش را با سریال نرگس به دست آورد. سریال نرگس در کنار فیلم‌نامه قوی و بازیگران ماهری که داشت حاشیه‌هایی هم داشت که همان حاشیه‌ها باعث شد تا شهرت بیشتری به دست آورد. مرگ تلخ پوپک گلدره بازیگر نقش نرگس در این سریال آن هم در میانه سریال باعث شد تا این سریال بر سر زبانها بی‌افتد و ادامه نقش پوپک گلدره را ستاره اسکندری بازی کرد.

 

پدرستاره اسکندری اهل کاشمر و مادر و خودش اهل تربت حیدریه هستند . یک خواهر (سارا) و یک برادر بزرگتر (سیامک) و یک خواهر (لاله) و برادر کوچکتر (روزبه) دارد، میان این خواهران و برادران  مشهورترین آنها لاله اسکندری بازیگر و سارا اسکندری چهره پرداز است.

 

حسین اسکندری عموی ایشان نیز از مجریان سابق تلویزیون است. خواهران اسکندری موفقیتشان را مدیون عمویشان هستند اجراهای قوی عمو برادرزاده‌ها را به بازیگری و نمایش کشاند و مسیر زندگی آنها را مشخص کرد.

 

ستاره  اسکندری در مقطع اول راهنمایی تجربه بازی جلوی دوربین را به دست آورد تا اینکه به همراه برادرش به دپارتمان بازیگری رفت و از آنجا وارد عرصه تئاتر شد

 

حرفه ای بازیگری را با حضور در فیلم سنیمایی حریف دل در سال 1375 وقتی 23 ساله بود شروع کرد، او همین سال با سریال شماره 13 هم توانست وارد تلویزیون شود

 

بعد از بازی در سریال نرگس در فاصله کمتر از 7 ساله سال دستمزد وی تغییر کرد و به 10 برابر قبل رسید که می گوید این اتفاق را مدیون تلویزیون است.

 

خانم اسکندری بنیان گذاری گروه تار اول است. این گروه که اعضایش کسب و کار کوچکی برای خود دست و پا کردند و به طراحی و بافت پارچه مشغول هستند

 

ستاره اسکندری علاقه زیادی به سفر دارد او با سامیه لک دوستی دیرینه دارد و بیشتر سفرها را با هم می‌روند.

 

او سالها قبل ازدواج کرده اما همسرش را معرفی نکرده ‌است و سعی دارد زندگی شخصی‌اش را از حاشیه‌ها دور نگه ‌دارد.

ستاره اسکندری می گوید: کتاب جزو لاینفک زندگی من است و به عنوان یک عنصر همیشگی در زندگی ام حضور داشته و دارد، معمولاً شب‌ ها هنگام خواب داستان و رمان می‌ خوانم.

 

ستاره اسکندری می‌گوید: هیچ وقت از آن آدم هایی نبودم که معتقدند نسل ما نسل سوخته است چون همه نسل ها این اعتقاد را دارند و فکر می کنم همه نسل ها در نوع خودشان نسل سوخته محسوب می شوند. با توجه به شرایط موجود؛ همه نسل ها یک چیزهایی را از دست دادند و یک چیزهایی را به دست آوردند ولی معتقدم من جزو نسل پرماجرا هستم، تا سوخته …

 

خرداد 98 بود که انتشار ویدیویی از حضور بدون حجاب ستاره اسکندری در یکی از فروشگاه های ترکیه و درگیری او با فرد ضبط کننده ویدیو به شدت حاشیه ساز شد. لاله اسکندری در مصاحبه‌ای بعد از آن جنجالها از روزهای سخت خواهرش گفته بود و تاکید کرده‌ب ود که ستاره و همه اعضای خانواده‌اش به قوانین کشور احترام می گذارند و آن را رعایت می‌کنند. با این حال ستاره اسکندری خودش هرگز دراین باره صحبت نکرد.

 

ژیلا آل رشاد، بازیگر نقش فرزانه

نقش فرزانه، دختر مستندساز در سریال ترور خاموش را ژیلا آل رشاد بازی کرده است.

نقش فرزانه، دختر مستندساز در سریال ترور خاموش را ژیلا آل رشاد بازی کرده است.

ژیلا آل رشاد متولد سال 1362 در تبریز است و از 16 سالگی بازیگری در تئاتر را در تبریز با نمایش میرنوروزی شروع کرد.

 

 او در 20 سالگی در سریال باران رویاها را نمی شوید بازی کرد. اگر این سریال را به خاطر ندارید یادآوری می‌کنیم این مجموعه آن زمان از شبکه تهران و شبکه سهند پخش شد.

 

ژیلا آل رشاد در سال 1385 بهخاطر بازی در نمایشی به نام یاقوت از جشنواره بین المللی دانشگاهی جایزه منتخب بازیگر زن را گرفت.

 

او سال 87 در تله فیلم پاییز پنبه زار نقش اول زن را بازی کرد و این تله فیلم از شبکه یک پخش شد.بازی در چند سریال برای شبکه سهند که شبکه استانی آذربایجانی شرقی است از دیگر تجارب این هنرپیشه است.

 

او در سال 1390 با یک هنرمند نقاش و مجسمه ساز به نام جمال سوزنده مقدم که مدرس هنرهای تجسمی است ازدواج کرد. شوهر آل رشاد هم مثل خودش تبریزی است.

 

شایسته ایرانی بازیگر نقش نغمه

بازیگر نقشه نغمه دختر موادفروش در سریال ترور خاموش شایسته ایرانی است. او متولد 2 تیر 1358 در تهران و لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد است البته دوره بازیگری را در  در کانون سینماگران جوان  گذرانده است.

بازیگر نقشه نغمه دختر موادفروش در سریال ترور خاموش شایسته ایرانی است.

فیلم آفساید ساخته جعفر پناهی اولین بازی شایسته ایرانی است و او پس از آن در فیلم آیینه های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی نقش یک تراجنسی را بازی ‌کرد.

 

شایسته ایرانی در سال ۹۴ در فیلم امکان مینا به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد.

 

او که هنوز ازدواج نکرده است درباره دلیل کم‌کاری‌اش  می‌گوید: همه مسائل در بازیگری دست بازیگر نیست و تصمیم‌گیری و انتخاب از طرف کارگردان از دست او خارج است، احساس می‌ کنم که خیلی وسواس داشتم در انتخاب نقش‌ها و به دلیل همین گزیده کاری، کم کار بوده‌ ام.

 

سامیه لک بازیگر نقش الهه

بازیگر نقش الهه در سریال ترور خاموش سامیه لک است. او متولد خرداد 1359 در تهران است و بعد از  سفر طولانی به کشور امارات به ایران بازگشته است.

بازیگر نقش الهه در سریال ترور خاموش سامیه لک است.

سامیه لک فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس از امارات است، یک خواهر کوچک تر از خود دارد که با او دوران تحصیل اش را در دبی گذراند، می گوید آدم‌ ها را دوست دارم و تا به حال بد کسی را نخواستم و دلم نمی‌ خواهد دل کسی را بشکنم.

 

شروع فعالیت سامیه لک در بازیگری از سریال مرگ تدریجی یک رویا با نقش مارال عظیمی در سال 1385 با کارگردانی فریدون جیرانی بود، وی در مورد نحوی انتخاب اش برای این سریال می گوید :  آقای جیرانی پس از مدتی به این نتیجه رسیده بودند كه برای نقش مارال باید از یك چهره ناشناخته و نابازیگر استفاده كنند كه یكی از دوستانم به من خبر داد و من برای بازی در نقش مارال عظیمی انتخاب شدم.

 

بیشتر سعی می كنم به بازی بازیگران مختلف نگاه كنم و نكات مثبت هر یك را بیاموزم و از آن ها استفاده كنم و دركل از بازیگر خاصی الگو برداری نکنم، از بین خانم‌ ها بازی گلشیفته فراهانی را دوست دارم و از آقایان هم بهرام رادان را می‌ پسندم. اوسپس در سریال قلب یخی که در شبکه خانگی منتشر شد بازی کرد. سپس به سریال آواز در باران و خانه بی پرنده پیوست و در آنجا نیز خوش درخشید.

 

سامیه لک او چند سال قبل ازدواج کرد و به زندگی در دبی ادامه داد و در این شهر تحصیلاتش را در رشته معماری تکمیل کرد.

 

چندی قبل شایعه حضور سامیه لک در شبکه‌های ماهواره‌ای جم که فارسی زبان است به گوش رسید اما بلافاصله سامیه لک آن را تکذیب کرد ودر یک پست اینستاگرامی نوشت:عزیزانم امروز خبرى دیدم مبنى بر اینكه من ضمن مهاجرت از ایران تصمیم گرفتم به دلایلى از دنیاى بازیگرى خداحافظى كنم اما من (سامیه لك) ضمن تكذیب این خبر اعلام میكنم كه همیشه ایرانم را دوست دارم و به كشورم، حرفه ام و شما مهربانان وفادار خواهم ماند.

 

نازنین فراهانی بازیگر نقش پروانه

بازیگر نقش پروانه در سریال ترور خاموش نازنین فراهانی است. او متولد 1352 و فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی است.

نازنین فراهانی بازیگر نقش پروانه در سریال ترور خاموش است

نازنین فراهانی دوره‌های هنرپیشگی را در کارگاه سیروس شاملو گذارند و وارد سینمای ایرانی شد.

 

او که در زمان مدرسه پیشنهاد بازی در یک تئاتر را داشت به دلیل عدم اجازه خانواده نتوانست  به این عرصه ورود کند ولی به دلیل علاقه شدید وتکرار این جمله که من روزی بازیگر خواهم شد در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی خود با سیروس شاملو ، این علاقه وافر را با او در میان می گذارد و به پیشنهاد آقای شاملو به کلاس های پانتومیم ایشان رفت که منجر به حضور در تئاتری به نام جنبش عنفیه در کلکته شد.

 

درخشش نازنین فراهانی در این تئاتر باعث شد تا او به خوبی دیده شود و سپس به فیلم زیر پوست شهر رخشان بنی اعتماد دعوت شد اما اوج دیده شدن او مربوط به فیلم سینمایی از کنار هم می گذریم به کارگردانی ایرج کریمی و ایفای نقش در یکی از اپیزودهای سریال داستان یک شهر با موضوع ایدز است.

 

او علاوه بر بازیگری سینما و تئاتر در نویسندگی نیز تبحر خاصی دارد که از کارهایش می توان به فیلمنامه فیلم مهمونی کامی، فیلمنامه مشترک «این سیب هم برای تو» همراه با سیروس الوند و سریال همراز فرهاد جم اشاره کرد. همچنین کتاب توکه های آزاد از آثار اوست.

 

نازنین فراهانی مجرد است و همه این سالها مشغول کار بوده‌است و عشق اول و آخرش را کارش می‌داند.

 

سمیرا حسینی  بازیگر نقش نیلوفر

نقش نیلوفر در سریال ترور خاموش را سمیرا حسینی بازی کرده است.  او متولد آبان ۱۳۶۳ تهران است.

نقش نیلوفر در سریال ترور خاموش را سمیرا حسینی بازی کرده است.

سمیرا حسینی فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر – گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد. او به جز بازیگری در فعالیت‌های همچون کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز مشغول به کار است.

 

او در دوران مدرسه همیشه جزو گروه تئاتر بود و در مراسم مختلف مثل دهه فجر در مدرسه به همراه همکلاسی هایش نمایش های مختلفی را اجرا میکرد.اما در دوران دانشگاه به صورت حرفه ای تئاتر را دنبال کرد و در سال ۱۳۸۴ برای اولین در یک سریال تلویزونی به نام “در قصه‌ها زندگی می‌کنند” بازی کرد و سپس در یک مجموعه دیگر به نام “زیر یک سقف” دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد. او با سریال “صاحب‌دلان” توانست به شهرت زیادی برسد این سریال توسط آقای محمدحسین لطیفی ساخته و در رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه دوم سیما پخش شد.

 

سمیرا در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و دارای یک خواهر و دو برادر است. رابطه سمیرا با اعضای خانواده‌اش بسیار گرم است و در صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی از اعضای خانواده‌اش قرار داده‌است و علاقه و نزدیکی خود به آنها را به رخ کشیده‌ است.

 

خانواده سمیرا حسینی با فعالیت او در تئاتر موافق نبودند ولی وقتی دیدند که این خانم بازیگر چقدر به تئاتر و هنر علاقمند است به او کمک کردند تا زمینه پیشرفتش هموار شود.

 

سمیرا حسینی مجرد است او در تمام این سالها تمرکزش را روی بازیگری گذاشته‌است هرچند معتقد است عمر بازیگری و درخشش در این حرفه کوتاه است او می‌گوید: گاهی فکر می‌کنم پدرم درست می‌گفت من باید دنبال شغل دیگری می‌رفتم اما واقعیت این است که من بازیگری را دوست داشتم و دوست دارم درخشیدن در این حرفه کوتاه است پس باید حتما به فکر آتیه بود.

 

سمیرا حسینی به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهد او سن را یک عدد می‌داند و معتقد است اگر به ظاهر و اندام خوب رسیدگی شود و فرد از پوست خود و هیکلش مراقبت کند در بالاترین سنین هم جذاب خواهد بود. علاقه سمیرا حسینی به حیوانات نیز چیزی نیست که او پنهان کرده‌ باشد. ایگوانا یکی از حیوانات مورد علاقه‌اوست و چندین عکس هم با ایگوانا منتشر کرده است. او از مروجان خوش‌رفتاری با حیوانات است و در حوزه حقوق حیوانات هم فعالیت دارد.

 

سمیرا حسینی با کارگردان‌هایی چون محمد حسین لطیفی و بیژن میرباقری و محسن یوسفی کار کرده‌است او دهها سریال و فیلم بازی کرده و در تئاتر هم فعالیت قابل قبولی داشته‌ است از جمله کارهای او در حوزه تئاتر شاه‌لیر است.

 

آوا دارویت بازیگر نقش فلورا

آوا دارویت بازیگر نقش فلورا در سریال ترور خاموش است.

آوا دارویت بازیگر نقش فلورا در سریال ترور خاموش است.

آوا دارویت متولد ایتالیا است. او 22 شهریور سال 1372 به دنیا آمد. مادر او به نام منظر که ساکن ایتالیا بود با مردی از اهالی این کشور به نام پیترو دارویت ازدواج کرد و این زوج صاحب دو فرزند شدند. آوا یک برادر کوچکتر از خودش به نام آرمان دارد.

 

خانواده ایتالیایی- ایرانی  بعد از مدتی تصمیم گرفتند به ایران نقل مکان کنند. آن زمان آوا 7 ساله بود و همراه خانواده‌اش به شهرستان میانه واقع در استان آذربایجان شرقی رفتند تا پدرش در یک کارخانه مشغول به کار شود.

 

پدر آوا ناظر ارشد آن کارخانه بود و البته مادرش هم معمار بود. آوا از همان بچگی به بازیگری خیلی علاقه داشت. از طرفی خانواده به درس او خیلی اهمیت می‌دادند و آوا از بچگی درسخوان بود. او برای دانشگاه هنر را انتخاب نکرد و ترجیح داد در رشته روان‌شناسی درس بخواند البته به گرفتن مدرک کارشناسی بسنده نکرد و مدرک فوق‌لیسانس این رشته را گرفت.

 

آوا دارویت هرگز از علاقه‌اش یعنی بازیگری غافل نشد و در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کرد و تمام تلاشش را به کار گرفت تا وارد این عرصه شود و بالاخره همن موفق شد.

 

آوا دارویت به نسبت سنی که دارد کارنامه‌اش خوب است. او علاوه بر سریال‌های معمای شاه و هست و نیست در فیلم‌‌های اسکی باز، تمرینی برای اجرا، نفس‌های آرام و چهارشنبه خون به پا می‌ شود بازی کرده است.

 

آوا هنوز مجرد است و بیش از هر چیز ترجیح می‌دهد روی کارش تمرکز کند. او در کنار پدر و مادر و برادرش زندگی خوبی دارد و سعی می‌کند از حاشیه‌ها به دور باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.