2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زندگی ثروتمندانه شیلا خداداد

زندگی ثروتمندانه شیلا خداداد

زندگی شیلا خداداد و همسرش همیشه مورد توجه مردم بوده و گاهی نیز واکنش‌های منفی داشته است.

دوات آنلاین-شیلا خداداد زندگی ثروتمندانه‌ای دارد. البته این صفت منفی برای او نیست و اتفاقا خداداد از جمله بازیگران زن محبوب و بسیار خوش اخلاق سینما و تلویزیون ایران است که همیشه سعی کرده وجهه اجتماعی خوبی داشته باشد و در این کار موفق هم بوده است.

 

زندگی ثروتمندانه شیلا خداداد بیشتر به خاطر شغل شوهر او یعنی دکتر فرزین سرکارات است. دکتر سرکارات جراح زیبایی است و در میان همکارانش شهرت خوبی دارد. شیلا خداداد مدت‌ها بود که بعمل زیبایی بینی فکر می‌کرد اما از این می‌ترسید که با انجام حراحی چهره‌اش تغییر کند به‌همین‌دلیل با این‌که نزد چند پزشک متخصص رفت راضای به این کار نشد تا این‌که در نهایت دوستانش دکتر سرکارات را به او معرفی کردند و این پزشک توانست نظر شیلا خداداد را برای عمل جلب کند.

 

همین جراحی زیبایی کافی بود تا این دو با هم آشنا شوند و ازدواج کنند. شیلا خداداد گفته است:گویا قسمت این بود که فرزین بینی من را عمل کند و ما از طریق این جراحی، با هم آشنا شویم وازدواج کنیم.

 

دکترسرکارات هم گفته است: ایشان به واسطه جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم. به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم. بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم، تصمیم به ازدواج گرفتیم.

 

این زوج زندگی خوب و آرامی را شروع کردند و البته همیشه از امکانات مالی کافی برخوردار بودند به‌گونه ای که خداداد برای کارهای خانه معمولا از دیگران کمک می‌گیرد. خودش می‌گوید اهل انجام کارهای مربوط به نظافت نیست البته خودش آشپزی می‌کند چون غذای بیرون را دوست ندارد و می‌خواهد خود و خانواده اش غذای سالم بخورند.

 

زندگی شیلا خداداد و همسرش همیشه مورد توجه مردم بوده و گاهی نیز واکنش‌های منفی داشته است. مثلا وقتی دکتر سرکارات در برنامه خندوانه به‌عنوان مهمان حاضر شد عده زیادی گفتند او به‌واسطه همسرش در این برنامه شرکت کرده تا در انتخابات مربوط به پزشکان برای خودش رای جمع کند.

یکی از نقطه عطف‌های زندگی ثروتمندانه شیلا خداداد و همسرش به تولد فرزندان آنها مربوط می‌شود.

یکی از نقطه عطف‌های زندگی ثروتمندانه شیلا خداداد و همسرش به تولد فرزندان آنها مربوط می‌شود. سامیار و ساتین هر دو در آمریکا به دنیا آمده‌اند و همین امر باعث شده والدین آنها هم اقامت این کشور را داشته باشند.

 

تولد فرزندان در آمریکا موجی از انتقادها را برانگیخت اما شیلا خداداد این طور جواب داد: «پس تمام مشکلات مملکت تقصیر ما بود و خودمون خبر نداشتیم....الان که چی؟ آخ آخ من که خیلی خجالت کشیدم الان سامیار و ساتین رو قورت میدم دوباره در وطن بدنیا میارمشون.»

 

شیلا خداداد از زندگی خانوادگی‌اش بسیار راضی است. او مرتب عکس‌هایی از خود ، همسر و فرزندانش منتشر می‌کند و نشان می‌دهد آنها خانواده 4 نفری خوشبختی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/06/28
ایشالا همه جوانها خوشبخت باشن و این بخل و حسادت از میان مردم ما بره
امین 1398/06/28
وقتی توی همه کار مملکت اظهار نظر می کنید ،باید بگیم بله ،تقصیر شماست.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.