2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کدام بازیگران هالیوودی حین بازی در فیلم واقعا عاشق هم شدند

کدام بازیگران هالیوودی حین بازی در فیلم واقعا عاشق هم شدند

در فیلم های زیادی شاهد رابطه عاشقانه ای میان قهرمانان اصلی هستیم و گاهی این عشق از صحنه ی فیلمبرداری فراتر می رود و به واقعیت می پیوندد.

دوات آنلاین-اخبار درباره رابطه عاشقانه هنرپیشه‌ها هر روز هست و شایعات زیادی در این باره به وجود می‌آید اما در واقعیت نیز برخی از آنها واقعا عاشق هم می‌شوند و ازدواج می کنند.

 

روزیاتو نوشت:در فیلم های زیادی شاهد رابطه ی عاشقانه ای میان قهرمانان اصلی هستیم و گاهی این عشق از صحنه ی فیلمبرداری فراتر می رود و به واقعیت می پیوندد. در واقع بسیاری از زوج های هالیوودی بعد از بازی در یک فیلم مشترک به یکدیگر علاقمند شده اند. در ادامه با تعدادی از این زوج ها آشنا خواهیم شد.

 

۱- رز لزلی و کیت هرینگتون در «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)

رز و کیت هرینگتون در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری این سریال با یکدیگر آشنا شدند و بالاخره در ماه ژوئن سال جاری میلادی باهم ازدواج کردند.

زوج سریال «بازی تاج و تخت» درست مانند کاراکترهایشان در این سریال، در واقعیت هم به یکدیگر علاقمند شدند. رز و کیت هرینگتون در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری این سریال با یکدیگر آشنا شدند و بالاخره در ماه ژوئن سال جاری میلادی باهم ازدواج کردند.

 

۲- الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر در «مردان دیوانه» (Mad Men)

الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری سریال «مردان دیوانه» با یکدیگر آشنا شدند که در آن هم نقش عاشق و معشوق داشتند

الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری سریال «مردان دیوانه» با یکدیگر آشنا شدند که در آن هم نقش عاشق و معشوق داشتند. این رابطه  عاشقانه آنقدر واقعی بود که آن ها در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۵ صاحب اولین فرزند خود شدند. این زوج تا به امروز هم زندگی شادی در کنار یکدیگر داشته اند.

 

۳- کیانو ریوز و شارلیز ترون در «نوامبر شیرین» (Sweet November)

کیانو ریوز و شارلیز ترون ابتدا در سال ۱۹۹۷ در جریان فیلمبرداری فیلم «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate) با یکدیگر آشنا شدند اما در سال ۲۰۰۱ در جریان بازی در فیلم «نوامبر شیرین» به یکدیگر علاقمند شدند

کیانو ریوز و شارلیز ترون ابتدا در سال ۱۹۹۷ در جریان فیلمبرداری فیلم «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate) با یکدیگر آشنا شدند اما در سال ۲۰۰۱ در جریان بازی در فیلم «نوامبر شیرین» به یکدیگر علاقمند شدند. این دو بازیگر رابطه ی خود را تأیید کردند اما این رابطه بسیار کوتاه بود و آن ها کمی بعد از یکدیگر جدا شدند.

 

۴- اشتون کوچر و میلا کونیس در That ’۷۰s Show

اشتون کوچر و میلا کونیس یکی از پایدارترین ازدواج های هالیوود را داشته اند.

اشتون کوچر و میلا کونیس یکی از پایدارترین ازدواج های هالیوود را داشته اند. این دو بازیگر در جریان بازی در سریال That ’۷۰s Show با یکدیگر آشنا شدند که اولین بار در سال ۱۹۹۸ به روی آنتن رفت. این زوج در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند و حالا ۲ فرزند دارند: یک پسر ۱ ساله و یک دختر ۳ ساله.

 

۵- رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در «دفترچه خاطرات» (The Notebook)

رابطه  عاشقانه  رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم «دفترچه خاطرات» شروع شد

رابطه  عاشقانه  رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم «دفترچه خاطرات» شروع شد، گرچه آن ها ابتدا اصلاً تحمل یکدیگر را نداشتند. نیک کاساوتیس، کارگردان فیلم، یک بار در مصاحبه ای اشهار کرد گاسلینگ حتی از او خواسته بود تا بازیگر دیگری را جایگزین مک آدامز کند چون او نمی توانست با مک آدامز کار کند. رابطه ی عاطفی این دو بازیگر در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و ۴ سال بعد به پایان رسید. به گفته ی گاسلینگ و مک آدامز، آن ها نتوانستند توجه شدیدی که رسانه ها به آن ها داشتند را تحمل کنند.

 

۶- کیلی کوئوکو و جان گالکی در «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)

 رابطه  عاشقانه کیلی کوئوکو و جان گالکی یک راز بود و آن ها مدت ها بعد از اتمام رابطه شان به آن اعتراف کردند.

رابطه  عاشقانه کیلی کوئوکو و جان گالکی یک راز بود و آن ها مدت ها بعد از اتمام رابطه شان به آن اعتراف کردند. این دو بازیگر در سال ۲۰۰۸ در جریان بازی در سریال «تئوری بیگ بنگ» با یکدیگر آشنا شدند و طولی نکشید که رابطه ی عاشقانه ای میان آن ها سر گرفت. کوئوکو و گالکی بیشتر از ۲ سال با یکدیگر در رابطه بودند و در نهایت با توافق هر دو طرف از یکدیگر جدا شدند. با این حال، آن ها هنوز هم دوستان خوبی برای یکدیگر هستند.

 

۷- چنینگ تیتوم و جینا دوان در «استپ آپ» (Step Up)

چنینگ تیتوم و جینا دوان بعد از ۹ سال زندگی مشترک و با وجود داشتن یک دختر، در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

چنینگ تیتوم و جینا دوان بعد از ۹ سال زندگی مشترک و با وجود داشتن یک دختر، در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند. این زوج در سال ۲۰۰۶ در جریان فیلمبرداری فیلم «استپ آپ» با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۹ باهم ازدواج کردند. تیتوم و دوان را یکی از پایدارترین زوج های هالیوود می دانستند.

 

۸- پنه لوپه کروز و خاویر باردم در «خامون، خامون» (Jamón, Jamón)

رابطه عاشقانه پنه لوپه کروز و خاویر باردم در سال ۲۰۰۷، یعنی بعد از بازی در فیلم «ویکی، کریستینا، بارسلونا» (Vicky, Cristina, Barcelona)، آغاز شد.

اولین فیلم مشترک این دو بازیگر «خامون، خامون» بود که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد، اما رابطه عاشقانه پنه لوپه کروز و خاویر باردم در سال ۲۰۰۷، یعنی بعد از بازی در فیلم «ویکی، کریستینا، بارسلونا» (Vicky, Cristina, Barcelona)، آغاز شد. این زوج در سال ۲۰۱۰ در مراسمی پنهانی که در جزیره ی شخصی جانی دپ برگزار شد، با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج آن ها تا به امروز پایدار بوده و آن ها ۲ فرزند دارند.

 

۹- مایلی سایرس و لیام همزورث در «آخرین آواز» (The Last Song)

مایلی سایرس و لیام همزورث، بازیگر و خواننده در جریان بازی در فیلم «آخرین آواز» به یکدیگر علاقمند شدند.

مایلی سایرس و لیام همزورث، بازیگر و خواننده در جریان بازی در فیلم «آخرین آواز» به یکدیگر علاقمند شدند. مایلی و لیام در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر وارد رابطه  عاشقانه شدند، اما در سال ۲۰۱۳ به رابطه خود پایان دادند. در سال ۲۰۱۶ آن ها تصمیم گرفتند فرصت دوباره ای به خود دهند و حتی با یکدیگر نامزد کردند. این زوج در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ در اتفاقی غافلگیر کننده از ازدواج خود خبر دادند. سایرس و همزورث با گذشت تنها چند ماه از ازدواج شان، مدتی قبل خبر جدایی خود را رسماً اعلام کردند.

 

۱۰- رابرت پتینسون و کریستن استوارت در «گرگ و میش» (Twilight)

رابرت پتینسون و کریستن استوارت، بازیگران اصلی مجموعه فیلم «گرگ و میش» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با یکدیگر در رابطه بودند.

رابرت پتینسون و کریستن استوارت، بازیگران اصلی مجموعه فیلم «گرگ و میش» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با یکدیگر در رابطه بودند. خیانت استوارت به پتینسون به رابطه آن ها پایان داد، گرچه به گفته استوارت آن ها به خاطر قرارداد کاری شان مجبور بودند چندین سال تظاهر به باهم بودن کنند. طرفداران کتاب و فیلم «گرگ و میش» دوست داشتند قهرمانان داستان را در زمان فیلمبرداری فیلم به عنوان یک زوج واقعی ببینند، به همین دلیل کارگردان کار می خواست از برآورده شدن خواسته ی مخاطبان مطمئن شود و سعی کرد به شکلی قانونی این رابطه را برای مخاطبان تضمین کند.

 

۱۱- برد پیت و آنجلینا جولی در «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith)

برد پیت و آنجلینا جولی بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر وارد رابطه شدند و در نهایت به یکی از برجسته ترین زوج های هالیوود تبدیل شدند.

برد پیت و آنجلینا جولی بعد از اتمام فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر وارد رابطه شدند و در نهایت به یکی از برجسته ترین زوج های هالیوود تبدیل شدند. شروع رابطه  آن ها اما با کمی جنجال همراه بود، چون برد پیت چندین سال با جنیفر آنیستون زندگی کرده بود. این دو بازیگر در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند اما در سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق دادند. آن ها علت جدایی خود را اختلاف نظر در مورد نحوه ی آموزش شش فرزندشان اعلام کردند.

 

۱۲- بلیک لایولی و رایان رینولدز در «فانوس سبز» (Green Lantern)

بعد از فیلمبرداری فیلم «فانوس سبز»، دوستی بلیک لایولی و رایان رینولدز  تبدیل به رابطه ای عاشقانه شد که در نهایت به ازدواج آن ها در سال ۲۰۱۲ انجامید

بعد از فیلمبرداری فیلم «فانوس سبز»، دوستی بلیک لایولی و رایان رینولدز  تبدیل به رابطه ای عاشقانه شد که در نهایت به ازدواج آن ها در سال ۲۰۱۲ انجامید. این زوج هنوز هم زندگی شادی در کنار یکدیگر دارند و ۲ فرزند ۲ و ۴ ساله دارند.

 

۱۳- بن افلک و جنیفر گارنر در «بی باک» (Daredevil)

بن افلک و جنیفر گارنر رابطه عاشقانه خود را بعد از پایان فیلمبرداری فیلم «بی باک» شروع کردند.

بن افلک و جنیفر گارنر رابطه عاشقانه خود را بعد از پایان فیلمبرداری فیلم «بی باک» شروع کردند. البته آشنایی آن ها با یکدیگر به زمان بازی در فیلم «پرل هاربر» (Pearl Harbor) که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد، برمی گشت. ماجرای عاشقانه ی این زوج از سال ۲۰۰۵ آغاز شد و در سال ۲۰۱۷ با جدایی آن ها از یکدیگر به پایان رسید. به گفته ی رسانه ها، علت جدایی این زوج، خیانت افلک به گارنر با پرستار فرزندشان بود.

 

۱۴- زک افران و ونسا هاجنز «دبیرستان موزیکال» (High School Musical)

رابطه عاشقانه زک افران و ونسا هاجنز زمانی شکل گرفت که هر دوی آن ها نوجوان بودند.

رابطه عاشقانه زک افران و ونسا هاجنز زمانی شکل گرفت که هر دوی آن ها نوجوان بودند. این رابطه از سال ۲۰۰۵ یعنی سال شروع پخش فیلم «دبیرستان موزیکال» آغاز شد و ۵ سال بعد در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید. هر دوی آن ها بسیار کم سن بودند و رابطه آن ها به سرانجام نرسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.