2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تجاوز به 3 زن توسط بازیگر مشهور هالیوودی

تجاوز به 3 زن توسط بازیگر مشهور هالیوودی

45 سال زندان در انتظار این بازیگر معروف است.

دوات آنلاین-یک بازیگر مشهور آمریکایی که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده به تجاوز به 3 زن متهم شده است. دنی مسترسون متهم است به این زنان بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تجاوز کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، اتهامات مسترسون در دادگاه ثبت و این بازیگر بازداشت شد. این بازیگر ۴۴ پس از آن با وثیقه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری آزاد شد.

 

تحقیقات درباره شکایت از مسترسون از چند سال پیش در جریان است و حالا بازپرس پرونده سه اتهام را در دادگاه ثبت کرده است، که اگر ثابت شوند ۴۵ سال زندان در انتظار این بازیگر است.

 

در این میان وکیل مسترسون اعلام کرد: «موکل من بی‌گناه است. اطمینان دارم که پس از ارائه مدارک تبرئه خواهد شد. آن‌ها که مسترسون را می‌شناسند، می‌دانند که این اتهامات نادرست است.»

دنی مسترسون به تجاوز به 3 زن متهم شد

دانیل پیتر "دنی" مسترسون متولد ۱۳ مارس ۱۹۷۶ میلادی است. برادر وی کریستوفر مسترسون نیز بازیگر است. دنی از سن چهار سالگی مدل مجله‌ها بوده‌ است.

 

دنی فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال 1980 شروع کرد و در هالیوود به شهرت رسید. ی در سال ۲۰۰۵ با بیجو فیلیپس آشنا شد. آن‌ها در سال ۲۰۰۹ نامزد شدند و در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ ازدواج کردند. دختر آن‌ها «فیانا فرانسیس» نام دارد که در ۱۴ فوریه ۲۰۱۴ متولد شد.

 

مسترسون بیش از همه برای بازی در سریال «نمایش دهه ۷۰» مشهور است. او در آن سریال کنار اشتون کوچر جلوی دوربین رفت. این سریال از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ پخش می‌شد.

 

«تغییر چهره»، «دراکولا» و «مرد بله‌گو» برخی از آثار سینمایی این بازیگر هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.