2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زرینچه: باید وضعیت استقلال را تا قبل از دربی سرو سامان دهیم

زرینچه: باید وضعیت استقلال را تا قبل از دربی سرو سامان دهیم

متأسفانه برخی هواداران به اتوبوسی که متعلق به همشهری خودشان بود، رحم نکردند و شیشه‌هایش را شکستند.

دوات آنلاین-جواد زرینچه عمق مشکلات در استقلال را عمیقاً درک کرده که بدون تعارف از نمایش نه چندان خوب و امیدوار کننده تیمش در 3 بازی ابتدایی لیگ نوزدهم پرده برمی‌دارد و بدون جانبداری اعلام می‌کند که استقلال شرایط خوبی نداشته است. در عین حال اما زرینچه بی‌آنکه سرد و مأیوس شود بر این باور است که استقلال می‌تواند در ادامه راه به امتیازهایی که می‌‌خواهد دست یابد و به تیمی ایده‌آل بدل شود. زرینچه معتقد است که از همین دربی می‌توان شروع کرد.گفت و گوی ایران ورزشی با زرینچه را بخوانید

 

*در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان اتفاقاتی رخ داد که عجیب بود. ابتدا درباره تصمیم داور مبنی بر اخراج اسماعیلی و نگرفتن پنالتی به سود استقلال صحبت کنید.

 من همیشه اعتقاد دارم که داوران قشر بسیار زحمتکشی هستند و اگر هم اشتباهی می‌شود کاملاً سهوی است اما همین کارشناسان داوری هم اذعان داشتند که خطا روی دیاباته پنالتی بود. آن بازیکنی که خطا کرد باید کارت زرد می‌گرفت و ممکن بود مانند فرشید اسماعیلی در جریان بازی کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. به هر حال گذشت اما ما انتظار داریم داوران تصمیم‌های بهتری در مواجهه با استقلال بگیرند و کاری نکنند که تیم ما متضرر شود.

 

*به اعتقاد شما آیا استقلال در این 3 بازی عملکرد مناسبی داشته؟

 قطعا تیمی که امیتاز از دست داده عملکرد مناسبی نداشته. نباید خودمان را گول بزنیم. ما در این 3 بازی هرگز خوب نبودیم اما اعتقادم این است که می‌توانیم اوضاع را سروسامان بدهیم و تیم را جمع و جور کنیم. استقلال می‌تواند این شرایط را حتی در همین دربی عوض کند.

 

*ظاهراً دیاباته و قائدی برای حضور در این بازی باید منتظر تأیید پزشک باشند. داستان این دو بازیکن چیست؟

 آنها در جریان بازی مصدوم شدند و استقلال به این دو بازیکن در دربی نیاز دارد. باید سعی کنیم آنها را برسانیم اما اگر هم نرسند امیدوارم دیگر بازیکنان جای خالی دیاباته و قائدی را پرکنند.

 

*شنیدیم هنگام خروج استقلال از ورزشگاه نیز مشکلاتی برای شما پیش آمد در حالی که هواداران در جریان بازی هیچ حرکت نامطلوبی انجام نداده بودند. درست است که می‌گویند شیشه اتوبوس حامل بازیکنان استقلال را شکسته‌اند؟

 بله، متأسفانه برخی هواداران به اتوبوسی که متعلق به همشهری خودشان بود، رحم نکردند و شیشه‌هایش را شکستند. من این رفتارها را تأیید نمی‌کنم. خداراشکر کسی آسیب ندید اما این رفتارها زیبنده نیست. امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

 

*چه برنامه‌هایی برای دربی دارید؟

 قطعاً کادر فنی کارش را دنبال می‌کند تا تیم با یک شرایط مناسب و ایده‌آل راهی این بازی بزرگ شود. ما حساسیت‌های این بازی را درک می‌‌کنیم و می‌دانیم هواداران چه انتظاراتی دارند. این بازی معمولی نیست و واقعیت این است که تأثیرات زیادی روی سکوها دارد. باید وضعیت استقلال را تا قبل از این بازی سروسامان بدهیم. این تیم می‌تواند از زمین بلند شود چون به شخصه در وجود این بچه‌ها می‌بینم که کارهای بزرگی انجام دهند. استقلال باید از همین بازی بردهایش را شروع کند. ما نه سرد می‌شویم و نه مأیوس.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.