2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل حمید شریف زاده بازیگر نقش حمید در سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل حمید شریف زاده بازیگر نقش حمید در سریال ترور خاموش

من برای خودم معیارهایی دارم و پیشنهاد بازی در هر اثری را نمی پذیرم، چون برایم فیلمنامه حرف اول را می زند.

دوات آنلاین-حمید شریف زاده که در سریال ترور خاموش نقش حمید را بازی کرده از جمله بازیگران حرفه‌ای و کاربلد سینما و تلویزیون است.

 

حمید شریف زاده روز سوم بهمن سال 1365 در تهران به دنیا آمد. او از نوجوانی به طور کلی به هنر علاقه داشت و برای همین در دانشگاه در رشته معماری تحصیل کرد اما بعد از اتمام دانشگاه سراغ تئاتر، سینما و تلویزیون رفت.

 

شریف زاده در تئاتر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز تجربه کرده و نمایش حالش خوب باشد را که خودش نویسندگی آن را بر عهده در سال 95 روز صحنه برد که در جشنواره چهاردهم تئاتر مقاومت 7 جایزه را نصیب خود کرد.

 

بازیگری برای شریف زاده با سریال پرمخاطب فاصله‌ها جدی شد و او بعد از آن در فیلم هایی مانند کیفر و چشم بازی کرد. او در سریال بچه مهندس نیز در نقش محمد پسر بابا اسماعیل حضور داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 

شریف زاده در نقش محمد در سریال ترور خاموش هم بازی خوبی از خودش ارایه داده است. 

 

شریف زاده می‌گوید: من برای خودم معیارهایی دارم و پیشنهاد بازی در هر اثری را نمی پذیرم، چون برایم فیلمنامه حرف اول را می زند بنابراین تمرکز خود را روی کارگردانی تئاتر گذاشتم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.