2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل نگار جوکار بازیگر نقش لیلا در فصل سوم سریال ستایش

بیوگرافی کامل نگار جوکار بازیگر نقش لیلا در فصل سوم سریال ستایش

دوست دارم به یک بازیگر حرفه ای و محبوب تبدیل بشوم و بتوانم در آثار هنری دیگر کشورها نیز بازی کنم و برای دیگران از نظر رفتاری و شخصیتی الگو باشم.

دوات آنلاین-نگار جوکار بازیگر نقش لیلا در فصل سوم سریال ستایش بازیگر جوان اما خوش آتیه سینما و تلویزیون است که بسیاری از منتقدان عقیده دارند به‌زودی شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیشتر او خواهیم بود. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

 

نگار جوکار متولد 27 مهر سال 1377 است. او در تهران به دنیا آمده و خانواده‌ای 5 نفری دارد. یک برادر به نام  آرین و یک خواهر به نام نگین دارد و در مجموع از کودکی در خانواده‌ای بافرهنگ و متشخص رشد کرد و از دوران نوجوانی سعی کرد علاقه‌اش یعنی بازیگری را پی بگیرد.

 

نگار جوکار برای دانشگاه رشته تئاتر را انتخاب کرد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. او در دوران دانشگاه در چند نمایش دانشجویی بازی کرد اما فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 94 و در حالی‌که بسیار جوان بود آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم سینمایی غیرمجاز جلوی دوربین رفت و توانست در این ساخته حسن یکتا پناه در نقش شادی موفق عمکل کند.

 

نگار در سال 96 یعنی وقتی 19 سال بیشتر نداشت این شانس را آورد که در قاب تلویزیون دیده شود. او در این سال در سریال بسیار پرمخاطب در جست و جوی آرامش ساخته سعید سلطانی که از شبکه 5 پخش شد در نقش آلاله بازی کرد و حضور در کنار بازیگرانی حرفه‌ای مانند مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ ، پژمان بازغی و کمند امیر سلیمانی  باعث شد تجربه‌های زیادی کسب کند.

 

نگار جوکار در سال 96 در مینی سریال پاتوق نیز بازی کرد و پس از آن در سریال ستایش 3 نیز در نقش لیلا حاضر شد.
بیوگرافی کامل نگار جوکار بازیگر نقش لیلا در فصل سوم سریال ستایش

نگار جوکار درباره علایق شخصی‌اش می‌گوید: سفر کردن و تجربه رفتن به جاهای جدید و آشنایی با فرهنگ های متفاوت را دوست دارم، ورزش هم می کنم اما بیشتر بصورت تفریحی دنبال می کنم نه حرفه ای

 

او ادامه می‌دهد: دوست دارم به  یک بازیگر حرفه ای و محبوب تبدیل بشوم و بتوانم در آثار هنری دیگر کشورها نیز بازی کنم و برای دیگران از نظر رفتاری و شخصیتی الگو باشم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.