2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل فریبا طالبی بازیگر نقش رعنا، دختر صابر در سریال ستایش 3

بیوگرافی کامل فریبا طالبی بازیگر نقش رعنا، دختر صابر در سریال ستایش 3

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش 2 و پادری یکی ها و فعالیت کرد و حالا نیز با مجموعه سریال ستایش 3 به تلویزیون آمده است.

دوات آنلاین-فریبا طالبی بازیگر  نقش رعنا ،دختر صابر در سریال ستایش 3 متولد 4 اردیبهشت 1364 در مشهد است ویکی از خوش اخلاقترین بازیگرانی است که سینما و تلویزیون ایران به خود دیده است.  

 

فریبا طالبی  فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنراست او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به نام فاندو را نیز برعهده دارد. باید بگوییم که فریبا طالبی از خبرسازترین هنرمندان سال 96 بود چرا که با انتشار عکسی ازدواجش را اعلام کرد.

 

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبولی اش شد، اولین بار به عنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد

بیوگرافی کامل فریبا طالبی بازیگر سریال ستایش 3

جالب است بدانید این هنرپیشه لاغر اندام زمانی که برای کنکور آماده می‌شد25 کیلو اضافه وزرن آورد .او می گوید : به خاطر اینکه فقط درس می‌خواندم و غذا می‌خوردم و هیچ فعالیت دیگری نداشتم چون خیلی علاقه و آرزو داشتم دانشگاه هنر درس بخوانم

 

او بعد از دانشگاه در چند فیلم  و سریال تلویزیونی کار کرد و از طریق تهیه کننده اولی که با وی مجری گری را تجربه کرده بود  به دیگران معرفی شد و اینگونه بود که توانایی خود در بازیگری را ثابت کرد.

 

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر  –  راه بهشت  -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش 2 و پادری یکی ها و فعالیت کرد و حالا نیز با مجموعه سریال ستایش 3 به تلویزیون آمده است.

 

او یک مزون معروف طراحی لباس دارد و با یک تیم حرفه ای طراحی لباس کار می‌کند و برای خیلی از هنرمندان ایرانی کار طراحی میکند.

بیوگرافی کامل فریبا طالبی بازیگر سریال ستایش 3

فریبا طالبی در شهریور 96 خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد

 

همسرش نیز از طراحان معروف لباس است ، فریبا طالبی با انتشار عکس ازدواجشان نوشت : امیر عزیزم همسر مهربانم خوشحالم از كنار تو بودن و كنار تو ماندن عاشقانه تر از همیشه كنار تو خواهم ماند تا اخرین لحظه لحظه از نفسهایم ممنونم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.