2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل شیوا خسرومهر بازیگر نقش شیوا در سریال تلاطم

بیوگرافی کامل شیوا خسرومهر بازیگر نقش شیوا در سریال تلاطم

شیوا خسرومهر در خانواده ای هنری به دنیا آمده است. او یک خواهر و دو برادر دارد و از آنجایی که فرزند بزرگ خانواده است جایگاه ویژه ای برای خانواده اش دارد.

دوات آنلاین-شیوا خسرو مهر بازیگر نقش ژیلا جعفری در سریال مرضیه و همچنین نقش شیوا در سریال تلاطم که کارنامه پرباری دارد متولد 1350 در تهران است.

 

شیوا خسرومهر در خانواده ای هنری به دنیا آمده است. او یک خواهر و دو برادر دارد و از آنجایی که فرزند بزرگ خانواده است جایگاه ویژهای برای خانواده اش دارد..

 

 شیوا خسرو مهر از کودکی با تئاتر آشنا بود چون پدرش در این عرصه حضور داشت و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته ، اولین حضورش بر روی صحنه سال 79 در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

شیوا خسرو مهر با اینکه بسیار جوان است اما دختری دانشگاهی دارد.

شیوا خسرو مهر با اینکه بسیار جوان است اما دختری دانشگاهی دارد. دخترش رکسانا نیز حرفه مادری را در پیش گرفته است او دانشجوی رشته گریم است و هرچند چندان تمایلی به حضور در روی صحنه ندارد اما چند کار در تئاتر انجام داده است. او سالها قبل از همسرش جدا شده است و با دخترش زندگی می کند..

 

او که به تنهایی فرزندش را بزرگ کرده است می گوید:هم پدر بودن و هم مادر بودن سخت است، مخصوصاً وقتی که جبوری سوا و جدا از مادر نقش پدر را هم ایفا کنی و برای فرزندت سوای مادر، پدر هم باشی شاید جالب باشد بوگم تبریکاتی که من روز پدر می گیرم خیلی بیشتر از زمانهایی است که برای روز مادر بهم تبریک واست.

مرضیه یکی دیگر از سریالهای تلویزیونی است که شیوا خسرومهر بازی کرده است

هوشنگ خسرومهر پدر شیوا معلم است و سالها در آموزش و پرورش خدمت کرده است اما در حوزه تئاتر نیز به صورت حرفه ای فعال بوده و کار میکند. او یکی از مشهورترین هنرمندان تئاتر سبزوار است..

 

شروع فعالیت بازیگری شیوا از 5 سالگی با حضور در تئاترهای پدرش بود، اما با جدا شدن پدر او نیز 20 سالی از عرصه هنر فاصله گرفت تا اینکه در سال 1378 در کلاس های بازیگری حمید سمندریان دوره های بازیگری را گذراند. از مجموعه فعالیت های او می توان به بازی در تئاترهای کاوس خیابان هفدهم، مجلس نامه، انگشتری ژنرال ماسیاس، حریر سرخ صنوبر و در چشمان خیس اسماعیل نام برد.

 

خسرومهر فعالیت هنری خود را محدود به تئاتر نکرد و پس از مدتی به عنوان داستان نویس و بازیگری حرفه ای در سینما نیز شناخته شد.

 

اولین حضورش در سینما در سال 81-82 در فیلم سینمایی عروس مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان بود و تاکنون در فیلم ها و مجموعه های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. فیلم های سینمایی همچون کارناوال مرگ، سایه وحشت، امپراطور، ورود به صحنه جرم ممنوع، سنگ کاغذ قیچی، مخمصه، عروسی مهتاب و عشق فیلم و سریال های محله تهرونی ها، خط شکن، نرگس، یلدا، اسلحه سرد و قلب یخی بخشی از کارنامه قابل قبول شیوا خسرومهر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است.

هوشنگ خسرومهر پدر شیوا معلم است و سالها در آموزش و پرورش خدمت کرده است

اولین کار شروع بازیگری او همزمان با دورهای بازیگری بود که اولین کار خود را با نام مجلس نامه با آقای رحمانیان استارت زد و سپس در تله تئاتر خود مرحوم سمندریان حضور پیدا کرد و مدتی بعد با معرفی مهدی فخیم زاده در سریال کاشانه به تلویزیون نیز راه پیدا کرد.

 

مرضیه یکی دیگر از سریالهای تلویزیونی است که شیوا خسرومهر بازی کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سحر 1398/06/14
والا تا جایی که من میدونم ایشون متولد سبزوار هستن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.